همشهری آنلاین: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام اولویت‌های جدید در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های مرحله دوم عمره از شنبه ۲۵ بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، ناصر خدرنژاد با اشاره به اینکه ثبت‌نام کاروان‌های مرحله دوم عمره از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده است، افزود: با گذشت چندین روز از ثبت‌نام کاروان‌های مرحله دوم عمره، ظرفیت کاروان‌های نوروزی تکمیل شده و از شنبه 25 بهمن ماه ثبت‌نام اولویت‌های جدید برای اعزام‌های اواسط فروردین به بعد آغاز می‌شود.

معاون سازمان حج و زیارت ضمن اعلام اولویت‌های جدید ثبت‌نام عمره تاکید کرد: در ثبت‌نام کاروان‌های مرحله دوم عمره ابتدا دارندگان اولویت‌های تا ۳۵۰ دعوت به ثبت‌نام شدند و از 25 بهمن ماه در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های هر استان متقاضیان دارای اولویت ۳۵۰ تا ۴۰۰ می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌ها به سامانه فاخر (fakher.haj.ir) مراجعه کنند.

وي با اشاره به اینکه مرحله دوم اعزام زائران از ۲۱ اسفند 93 آغاز و تا ۲۷ خرداد 94 ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت کاروان‌های نوروزی تکمیل شده است، زمان اعزام اولویت‌های جدید از ۱۶ فروردین ۹۴ به بعد خواهد بود.

خدرنژاد گفت: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره احتمال اعلام اولویت‌های بعدی نیز وجود دارد که پس از ثبت‌نام اولویت‌های جدید در کاروان‌ها، در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 287059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha