مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
۰ نفر

دومین ورودی بزرگ‌ترین ایستگاه متروی خاورمیانه به مناسبت سی‌و‌ششمین جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ضلع شمال‌شرقی ایستگاه تجریش و جنب شهرداری منطقه یک به بهره‌برداری رسید.

ايستگاه تجريش در شمالي‌ترين نقطه خط يك متروي تهران در تقاطع خيابان‌هاي شريعتي و ميدان قدس قرار دارد كه به‌عنوان بزرگ‌ترين ايستگاه خاورميانه با مساحت 15هزار مترمربع در 5طبقه، بهمن‌ماه سال 90 با يك ورودي افتتاح شده بود. هابيل درويشي، مديرعامل شركت متروي تهران با اعلام اين خبر تصريح كرد: اين شركت همواره تأكيد دارد تا بهترين شرايط را در استفاده از ناوگان مترو براي كاربران و مسافران اين مدل حمل ونقلي فراهم كند.

وي درخصوص ويژگي‌هاي اين ورودي اظهار كرد: بيش از 40متر زيرزمين حفاري و 10دستگاه پله‌برقي در مسير جديد نصب و راه‌اندازي شده است. ساخت اين ورودي در مدتي حدود 7‌ماه انجام شده و تمام تجهيزات لازم تهيه و نصب شده است. براساس اطلاعات رسيده از شركت متروي تهران همچنين قرار است برنامه توسعه ايستگاه‌هاي متروي پايتخت با افزايش 4ايستگاه از خطوط بهره‌برداري شده ادامه يابد. بدين‌ترتيب طبق برنامه گسترش خدمت‌رساني به شهروندان، تعداد ايستگاه‌هاي نيمه‌جنوبي و مياني خط3 متروي تهران در ماه‌هاي آينده به بهره‌برداري مي‌رسد. مديرعامل شركت متروي تهران دراين باره عنوان كرد كه در حال حاضر 4 ايستگاه خط۳ مترو آماده بهره‌برداري است كه شركت مترو از يك‌ماه ديگر هر‌ماه يك ايستگاه را به بهره‌برداري مي‌رساند.

کد خبر 286967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha