همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ضمن بیان اقتدار ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش آماده، پویا و عملیاتی است.

احمدرضا پوردستان

به گزارش ایرنا از اعلام ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در دیدار با سرتیپ رضا علی خان و ناخدا یکم چدری مجاد اکبر خان وابسته نظامی کشور دوست و همسایه پاکستان، ضمن تبادل نظر نسبت به مسائل امنیتی و سیاسی منطقه خصوصا داعش و گروه های تکفیری، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش آماده، پویا، و عملیاتی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در این دیدار، دولت و ملت پاکستان را دوست و همراه همیشگی ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: همواره بحث وجود مقتدرانه ارتش در کشور مورد اهمیت است. ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز یک ارتش آماده، پویا، و عملیاتی است که در حوزه نیروی زمینی، هوایی و دریایی توانسته است اقتدار و توانمندی های خود را ارتقاء ببخشد.

سرتیپ احمدرضا پوردستان گروه های تکفیری تروریستی را از جمله موضوعات مهم منطقه خواند و گفت: ما امروز با یک دشمن مشترک به نام داعش و گروه های تکفیری مواجه هستیم که توسط استکبار جهانی حمایت و پشتیبانی می شود. امروز داعش به نیابت از آمریکا در عراق جنایت می کند.

در ادامه این دیدار، سرتیپ رضا علی خان وابسته نظامی جمهوری اسلامی پاکستان ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پاکستان با تروریسم در منطقه درگیر است و در خصوص سرکوب داعش اقدامات قابل توجهی صورت داده که در آینده بیشتر از آن شنیده خواهد شد.

در پایان این دیدار علاوه بر تأکید بر تبادل دانشجو فی مابین مدارس نظامی کشور و اجرای رزمایش مشترک، فرمانده نیروی زمینی با اهدای لوح و محصولات فرهنگی ایران اسلامی از این وابسته نظامی قدردانی کرد .

کد خبر 286353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha