همشهری آنلاین: یکه زارع در حالی از آغاز ارسال دعوت نامه‌های دنا در روز گذشته خبر داده است که نمایندگی‌های فروش هیچ ابلاغیه مبنی بر ارسال دعوت نامه به خریداران دنا را دریافت نکرده‌اند.

تسنیم نوشت: طی ماه‌های اخیر ورود محصول جدید ایران خودرو تحت عنوان "دنا" به بازار با ابهامات زیادی همراه شده است. در کنار قیمت گذاری این محصول که با اختلاف نظرهای بسیاری از سوی شرکت سازنده و شورای رقابت روبه بود این روزها در ارسال دعوت نامه خریداران این خودرو هم مشکلاتی به وجود آمده است.

این هفته خریداران دنا با توجه به تاریخ پیش فروش این خودرو و وعده مدیر عامل ایران خودرو در انتظار دریافت دعوت نامه ها از نمایندگی های فروش بودند اما برخلاف وعده‌ها هنوز امکان دریافت دعوت نامه‌ها را پیدا نکرده اند.

امروز یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرده است که "به دلیل برخی موارد امکان ارائه دعوت نامه ها از اوایل هفته وجود نداشت اما با توجه به تاریخ حواله های مشتریان ارسال دعوت نامه ها از دیروز توسط نمایندگی ها شروع شده است".

اظهارات این مقام مسئول در ایران خودرو در حالی عنوان شد که خبرنگار تسنیم با مراجعه به تعدادی از نمایندگی‌های این شرکت با بی اطلاعی نمایندگانی های فروش روبه رو شده است.

یکی از مسؤلان نمایندگی فروش ایران خودرو با اشاره به اینکه هنوز هیچ ابلاغیه ای از طرف شرکت به ما ارسال نشده است، افزود: از اول هفته خریداران دنا به صورت حضوری و یا تماس های تلفنی به این نمایندگی مراجعه کرده‌اند اما نمی توانیم پاسخ مناسبی را به آنها بدهیم.

البته سایر نمایندگی‌های فروش ایران خودرو هم با تأکید براینکه حتی شرکت از هفته گذشته هیچ گونه‌ای مکاتبه ای در مورد خودروی دنا با ما نداشته است، می گویند:به نظر می رسد ارسال دعوت نامه های دنا در هفته های جاری صورت گیرد.

در کنار بی اطلاعی نمایندگی های فروش ایران خودرو برخی از فروشندگان بازار خودرو هم معتقدند اجرای تمام تعهدات ایران خودرو نسبت به تحویل دنا آن هم تا پایان سال 93 بعید نظر رسیده و این امکان وجود دارد که فقط هزار دستگاه از این خودرو تحویل خریداران شود.

کد خبر 285004

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha