مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری، براساس پنج شاخص اصلی در خودروهای تولیدی صورت می‌گیرد.

cars

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان‌های نظارتی به طور دوره‌ای میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری را ارزیابی می‌کنند.

در این ارزیابی‌ها نظرات مشتریان درباره پنج شاخص اصلی مجموعه تعلیق و انتقال قدرت خودرو، مجموعه نیرومحرکه و سوخت رسانی، بدنه، ایمنی، تهویه مطبوع و وسایل برقی صورت می‌گیرد.

در واقع هر چه میزان رضایت مشتریان از هر یک از این شاخصه‌های پنجگانه بیشتر باشد، میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری افزایش خواهد یافت.

براساس همین پنج شاخص، میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در نیمه نخست امسال یک درصد نسبت به میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در نیمه دوم سال گذشته، افزایش یافته است.

در این زمینه میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در شش ماهه نخست امسال به 653 امتیاز از هزار امتیار، رسیده است.

کد خبر 286907

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha