همشهری آنلاین: مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: مراکز فرماندهی و کنترل بسیج، مهم ترین مجموعه برای کنترل عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور است که بایستی با هوشمندسازی سامانه های کنترلی برای اجرای سلامت و ایمن این حرکت عظیم، برنامه ریزی کرد.

سلیمانی

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار«یعقوب سلیمانی» افزود: راهیان نور امتداد راه و منش شهدا در دفاع مقدس است و ما وظیفه داریم با رصد وکنترل برنامه های اجرایی پیش بینی شده از ارزشهای دفاع مقدس حراست کنیم.

وی ادامه داد: مراکز فرماندهی و کنترل بسیج مهمترین مجموعه برای کنترل عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور است که بایستی با هوشمندسازی سامانه های کنترلی برای اجرای سلامت و ایمن این حرکت عظیم، برنامه ریزی کرد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: 80 درصد تربیت وتعالی بسیجیان در اردوها شکل می گیرد، از این رو بسیج بایستی از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره برداری کند.

مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج اضافه کرد: فعالیت این سازمان فقط به بحث راهیان نور ختم نمی شود و بازسازی واقعه غدیرخم، برگزاری جشنواره سرزمین نور و بخش بین الملل باروت خیس، ساماندهی اردوهای بسیج و حضور 11 میلیون نفر در اردوها بسیج و نظایر آن از جمله برنامه های ما محسوب می شود.

سردار سلیمانی با تاکید براینکه راهیان نور یک کار فراملی است، گفت: هشت سال دفاع مقدس امتداد عاشورا بود و راهیان نور در امتداد دفاع مقدس است و امیدوارم با ترویج تفکر ایثار و شهادت در جامعه و همچنین گسترش تفکر ناب بسیجی، باعث ناامیدی دشمن و تحکیم و وحدت در جامعه شویم.

کد خبر 284563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha