همشهری آنلاین: یک مرد تایوانی ۳۲ ساله روز شنبه ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) پس از سه روز بازی مداوم کامپیوتری در یک کافه اینترنتی در جنوب این جزیره درگذشت؛ این دومین مورد مرگ به این علت در سال جاری در تایوان است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه این مرد که با نام خانوادگیش «هسیه» شناسایی شده‌ است، در کافه‌ای اینترنتی در شهر کائوهسیونگ تايوان روی صندلی‌اش بی‌حرکت مانده بود.

سایر حاضران در این کافه ابتدا فکر کردند که او به خواب رفته است، اما هنگامی که یکی از کارکنان متوجه شود او نفس نمی‌کشد، او را به بیمارستان انتقال دادند و پزشکان در آنجا اعلام کردند که او مرده است.

البته پزشکان گفته‌اند که او دچار نارسایی قلبی بوده است، و «مرگ ناگهانی» به علت بازی کامپیوتری درازمدت را رد کردند.

یکی از کارکنان این کافه گفت: «هسیه یک مشتری معمول در اینجا بود و همیشه برای روزهای متوالی بازی می‌کرد. هنگامی که خسته می‌شد سرش را روی میز می‌گذاشت و می‌خوابید یا به صندلی‌اش تکیه می‌داد و چرت می‌زد. به همین خاطر بود که هیچکس در ابتدا فکر نمی‌کرد برای او مشکلی پیش آمده باشد.»

هنوز دقیقا روشن نیست که هسیه در هنگام مرگش چه بازی انجام می‌داده است، اما گزارش‌ها آن را یک بازی کامپیوتری جنگی توصیف کرده‌اند.

این مورد مرگ پس از آن رخ می‌دهد که یک مرد ۳۸ ساله در یک کافه اینترنتی در شهر تایپه نو در اول ژانویه به دنبال ۵ روز بازی متوالی کامپیوتری مرده یافت شد.

پلیس اعلام کرد که در هر دو مورد ظاهرا حاضران به مرگ این افراد توجهی نشان نداده بودند و حتی هنگامی که بازپرسان برای گردآوری شواهد دور میزها نوار می‌کشیدند، همچنان مشغول بازی کردن بودند.

کد خبر 284493

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha