پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کوین برت نویسنده امریکایی معتقد است در فرانسه آزادی بیان وجود ندارد و رسانه‌های این کشور در کنترل صهیونیست‌ها و عناصر پول است.

kevin burt

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، کوین برت استاد دانشگاه ویسکانسین آمریکا گفت: اهانت‌هایی که درباره پیامبر اسلام مشاهده می‌شود تازگی ندارد. سابقه این کارها به سالها قبل باز می‌گردد و از زمانی‌که جنگی علیه اسلام در جریان بوده است.

وی افزود: باید توجه داشت که تمدن اسلام از تمدن مسیحیت غنی‌تر است. به همین علت، گروهی از مسیحیان افراطی همواره به دنبال بدنام کردن اسلام و پیامبر آن بوده‌اند.

این استاد دانشگاه، عنوان آزادی بیان با انتشار کاریکاتورهایی درباره پیامبر اسلام را مسخره دانست و گفت: فرانسه نظام استبدادی شدید دارد و رسانه‌های این کشور در کنترل بنگاه‌های ثروتمند است.

کوین برت ادامه داد: اگر کسی بخواهد در رسانه‌های فرانسه از خط رسمی مطرح، دوری کند با برخوردهای شدید مواجه می‌شود. اگر کسی بخواهد مطالبی علیه اسرائیل بیان کند، زندانی می‌شود.

دیروز کمدین فرانسوی که از دولتمردان این کشور انتقاد کرده زندانی و اجراهای هنری او ممنوع شد.

این استاد دانشگاه گفت: سازمان سیا و اسرائیل با همکاری هم، ماجرای یازده سپتامبر را به راه انداختند تا علیه کشورهای اسلامی وارد عمل شوند و موج اسلام هراسی را به راه بیندازند.

وی ادامه داد: ماجرای حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو، یکی دیگر از مصادیق این کار برای توجیه اقدامات آینده علیه اسلام و مسلمانان است. این ماجرا ناشی از نفوذ صهیونیست‌ها در دولت فرانسه است.

کد خبر 284264

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha