دوازدهمین جلسه کارگروه ویژه اراضی عباس‌آباد با حضور شهردار تهران، معاونان و جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران برای بررسی و تعیین رویکردهای آتی این منطقه تشکیل شد.

در دوازدهمين جلسه كارگروه اراضي عباس‌آباد كه با حضور محمدباقر قاليباف شهردار تهران و معاونين امور مناطق، خدمات شهري، شهرسازي و معماري، مالي و اداري و فرهنگي و اجتماعي و جمعي از مديران سازمان‌ها و شركت‌هاي شهرداري تهران برگزار شد، ضمن بررسي مصوبات گذشته، جهت تكميل طرح‌ها و پروژه‌هاي در دست انجام، بر اتخاذ رويكردهاي مناسب به‌منظور بهره‌برداري شايسته از زيرساخت‌هاي مهيا شده تأكيد شد.

قاليباف در اين جلسه ضمن تأكيد بر جايگاه اراضي عباس‌آباد، در سياست‌ها و برنامه‌هاي كلانشهر تهران خاطرنشان كرد: اين اراضي بايد به‌عنوان منطقه‌اي ويژه و برخوردار از مديريتي واحد باشد تا در ساختار مديريت شهري بتواند عهده دار همه امور شهري، فرهنگي و زيست‌محيطي مرتبط با منطقه باشد.به گفته وي به‌منظور ارتقاي جايگاه منطقه عباس‌آباد، لازم است تصميم‌گيري در مورد تمامي فعاليت‌هايي كه در پهنه عباس‌آباد صورت مي‌گيرد، به‌صورت متمركز باشد و به همين منظور نيازمند ارتقاي جايگاه اين شركت در مجموعه شهرداري تهران هستيم. اردشير نوريان، مديرعامل شركت نوسازي عباس‌آباد نيز در اين جلسه گزارشي از روند اجراي مصوبات كارگروه ارائه كرد.

کد خبر 284240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha