همشهری‌انلاین: گروه تروریستی داعش ۱۳ جوان ورزش‌دوست را به دلیل تماشای مسابقه فوتبال تیم‌های ملی عراق و اردن از سری بازی‌های جام ملت‌های آسیا اعدام کرد.

ISIS

 منبعی آگاه در عراق خبر داد:« گروه موسوم به اباسیف زیر مجموعه باند اباصهیب الآلمانی از باندهای وابسته به گروه تروریستی داعش که بر منطقه یرموک در غرب موصل تسلط دارد، شب سه‌شنبه 13 جوان از جمله چهار برادر را به دلیل تماشای مسابقه فوتبال دو تیم ملی عراق و اردن در یکی از قهوه‌خانه‌ها بازداشت و سپس آنان را به یکی از زمین‌های ورزشی بزرگ منتقل و در برابر چشمان مردم با شلیک گلوله اعدام کرد.»

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از  پایگاه خبری الاخبار عراق،از بلندگویی که بر روی یکی از خودروهای حاضر در میان مردمی که برای تماشای اعدام این جوانان جمع شده بودند، اعلام شد این افراد به دلیل مخالفت با احکام دولت اسلامی( معروف به داعش) اعدام شده‌اند.

عناصر داعش پس از اعدام این جوانان اجسادشان را در میدان ورزشی رها کردند و حتی اعضای خانواده این جوانان نیز از ترس جانشان جرات نکردند اجساد را از زمین بردارند.

منبع اعلام خبر افزود:« از نگاه گروه تروریستی داعش تماشای مسابقات فوتبال حرام است زیرا فوتبال برگرفته از اندیشه‌های غربی است. عناصر داعش روز سه‌شنبه پوسترهایی را در سطح شهر نصب کردند که در آنها احادیثی جعلی از خلفای راشدین مشاهده می‌شود که در آنها ورزش را حرام می‌خوانند.»

کد خبر 284137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha