همشهری آنلاین: داور سابق اماراتی به ستایش از علیرضا فغانی پرداخت و او را بهترین داور حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ تاکنون دانست.

فغانی

به گزارش ایسنا، عیسی درویش که سابقه حضور در جام جهانی را دارد تاکید کرد که علیرضا فغانی تا الان بهترین داور جام ملت‌های آسیا بوده است. این در حالی است که پیش از این سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به انتقاد از فغانی پرداخت و باخت تیمش را در دیدار برابر چین به او نسبت داد.

عیسی درویش در گفت‌وگویی که با سایت الامارات الیوم داشت، عنوان کرد: به نظر من علیرضا فغانی، داور ایرانی تاکنون بهترین عملکرد را میان داوران حاضر در استرالیا داشته است. او تا الان دو بازی را سوت زده که در هر دوی آنها تصمیمات خوبی گرفته است. او توانسته شخصیت خود را در مستطیل سبز ثابت کند و تصمیمات او قوی و توام با جرات هستند. به طور کلی تا الان عملکرد داوران در استرالیا خوب بوده است و من به آنها نمره 8.8 از 10 می‌دهم.

او ادامه داد: بدون شک تا الان چند اشتباه فاحش داوری وجود داشته است. در دیدار افتتاحیه بین استرالیا و کویت داور دو پنالتی به سود میزبان نگرفت. در دیدار ایران برابر بحرین یکی از گل‌هایی که تیم ایران به ثمر رساند درست بود اما داور آن را به اشتباه آفساید اعلام کرد. در دیدار عمان و کره جنوبی هم داور باید یک پنالتی به سود عمان می‌گرفت. با این حال باید بگویم که داوران تا الان نمایش خوبی داشته‌اند.

درویش درباره روشن ایرماتف هم گفت: ایرماتف در دادن کارت‌های زرد و قرمز مراعات می‌کند.

کد خبر 284212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha