همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی قطر در آستانه مسابقه با ایران گفت که ایران از تیم‌های خوب آسیاست و تیم جوان قطر به دنبال کسب تجربه است. وی گفت به دنبال راهی برای شکست ایران است.

جمال بلماضی

به گزارش ایسنا از استرالیا، جمال بلماضی درباره آخرین وضعیت تیم ملی قطر اظهار کرد: مطمئنا خوشحال نیستم که در اولین دیدار شکست خوردیم. به خاطر همین موضوع بازی فردا برای ما اهمیت بالایی دارد. ما تلاش می‌کنیم مقابل ایران بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم. او درباره شکست تیمش مقابل امارات هم گفت: بازی مقابل امارات روز خوب ما نبود. ما خوب بازی نکردیم اما آن بازی را فراموش ‌کرده‌ و می‌خواهیم آن را جبران کنیم. متاسفانه طی یکی، دو روز گذشته فرصت کافی برای ریکاوری هم نداشتیم اما در همین مدت تلاش کردیم تا به آمادگی کامل برسیم.

او در ادامه درباره تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: این تیم یکی از تیم‌های خوب آسیاست. این را هم فراموش نکنید که ما با تیم جوانی به این مسابقات آمده‌ایم و میانگین سنی قطر 23 سال است. این تیم را آورده‌ایم تا یاد بگیرد و کسب تجربه کند تا برای جام جهانی بعدی تیم قدرتمندی را تشکیل دهیم. خیلی از بازیکنان توانایی حضور در جام جهانی 2022 را به میزبانی قطر را دارند و ما روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری ‌کرده‌ایم تا تیم قدرتمندی را برای آن زمان بسازیم.

بلماضی اضافه کرد: ما در تلاش هستیم تا یک راه حل برای شکست دادن ایران پیدا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که دروازه ایران مدتهاست که باز نشده است، آیا شما راهی برای باز کردن دروازه ایران دارید، گفت: نمی‌دانم اما اگر راه حل آن را هم بدانم نمی‌توانم درباره آن چیزی بگویم. سوال شما خنده‌دار است. ما فقط یک هدف داریم که گل بزنیم و گل نخوریم. من نقاط ضعف و قوت ایران را به خوبی می‌شناسم.

سرمربی تیم ملی قطر در پاسخ به این سوال که نگران نیستید فدراسیون قطر خیلی زود شما را از کار برکنار کند؟ گفت: نه فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. البته این را باید از فدراسیون بپرسید اما نگران اخراج شدن نیستم.

تيم‌هاي ملي ايران و قطر فردا پنجشنبه 25 دي ساعت 12 و 30 دقيقه به وقت تهران به مصاف هم مي‌روند.

کد خبر 284208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha