همشهری آنلاین: سومین دوره «ده روز با عکاسان» با سخنرانی مجید سرسنگی و مسعود زنده روح کرمانی روز ۲۱ دی افتتاح می‌شود و در بخشی از این مراسم، کتاب «زمان سخت» با آثاری از محسن راستانی است که از سوی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس منتشر شده است، رونمایی خواهد شد.

پوستر عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از انجمن عکاسان ایران، مراسم افتتاحیه سومین دوره «ده روز با عکاسان» ساعت 17:30 روز یکشنبه 21 دی در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

در این مراسم مسعود زنده روح کرمانی، رئیس هیات مدیره انجمن عکاسان ایران، ابراهیم صافی رئیس هیات مدیره انجمن عکاسان میراث فرهنگی و دبیر این دوره، سعید دستوری یکی از اعضای هیات مدیره انجمن عکاسان و دکتر مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان سخنرانی می‌کنند.

همچنین نمایش کلیپی در مورد اهداف و برنامه‌های «ده روز با عکاسان» و اجرای یک پرفورمنس از دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه است.‬

یکی دیگر از نکات مراسم افتتاحیه نیز رونمایی از کتاب «زمان سخت» است که در آن عکس‌های سیاه و سفید محسن راستانی از جنگ و وقایعی که در بوسنی و هرزگوین روی داده، به تصویر کشیده شده است.

این کتاب با 204 صفحه در قطع 21 در 21 سانتی‌متر از سوی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس منتشر شده و قرار است در تمام مدت برگزاری «ده روز با عکاسان» به معرض فروش گذاشته شود.

در سومین دوره «ده روز با عکاسان» تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران به طور همزمان به این برنامه تعلق گرفته است که به همین منظور گالری بهار به انجمن عکاسان ایران، گالری تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، گالری نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، گالری میرمیران به انجمن عکاسان سینمای ایران، گالری پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، گالری زمستان به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و گالری ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

سومین دوره «ده روز با عکاسان» با دبیری ابراهیم صافی از 21 الی 30 دی سال 93 در خانه هنرمندان ایران به نشانی خيابان طا‌لقاني، خيابان موسوي شمالي (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

کد خبر 283642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha