همشهری آنلاین: تیم‌های مهرام، پمینا، پتروشیمی بندرامام و فولاد هفت الماس قزوین فاتحان هفته شانزدهم لیگ ملی بودند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم لیگ ملی بسکتبال بازیکنان دانشگاه آزاد و مهرام مقابل هم صف‌آرایی کردند. تیم مهرام موفق شد در همان کوارتر نخست بازی با نتیحه 16 بر 8 از میزبان خود پیشي بگیرد. در کوارتر دوم بازیکنان دانشگاه همراه مهرام 11 امتیاز کسب کردند. با این نتیجه نیمه اول بازی 19 بر 27 به سود تیم میهمان به پایان رسید. در نیمه دوم هم بازی با برتری مهرامی‌ها ادامه پیدا کرد تا این دیدار در پایان وقت‌های قانونی در نهایت با نتیجه 62 بر 49 به سود مهرام خاتمه پیدا کند.

مهرام با کسب پیروزی در این دیدار موفق شد جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت بخشد. تیم دانشگاه آزاد در هفته هفدهم بازی دشوار دیگری مقابل پتروشیمی بندرامام را در پیش دارد و مهرام نیز با قرعه استراحت روبه رو است.

تیم پمیناي اصفهان در بازی مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر موفق شد با برتری در نتیحه 87 بر 53 به رده ششم جدول صعود کند.

پتروشیمی بندر امام در آبادان مقابل تیم پالایش نفت اين شهر به میدان رفت. تلاش بازیکنان این دو تیم هم استانی در نهایت با نتیجه 86 بر 79 به سود پتروشیمی بندرامام خاتمه یافت. تیم پالایش نفت آبادان با قبول این شکست از رده چهارم به رده پنجم سقوط کرد.

تیم فولاد هفت الماس قزوین در خانه پذیرای تیم ثامن مشهد بود. فولاد هفت الماس در سالن مملو از تماشاگر شهید بابایی در مهار بازیکنان تاثیرگذار تیم ثامن بسیار موفق عمل کرد و با با یک دفاع منسجم موفق شد با نتیجه 64 بر 53 شکست دیگری را به تیم ثامن مشهد تحمیل نماید.

 

کد خبر 283635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha