همشهری آنلاین: هفته هفدهم لیگ ملی بسکتبال با صعود پتروشیمی بندرامام به رده دوم جدول رده‌بندی پیگیری شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در هفته جاری 4 دیدار حساس در استان‌های خوزستان، گرگان و خراسان رضوی برگزار شد که در جذاب‌ترین بازی هفته تیم‌های پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد دوباره به هم رسیدند.

در این دیدار که تکلیف جایگاه دوم جدول را مشخص می‌کرد در ابتدا بازیکنان تیم پتروشیمی شروعي توفانی داشتند و با مهار بازیکنان دانشگاه آزاد در نیمه نخست با اختلاف 22 امتیاز به برتری رسیدند. جبران این اختلاف امتیاز برای دانشگاه ازاد آن هم در خانه حریف کار بسیار دشواری بود. با این وجود بازیکنان توانمند این تیم با شکست حلقه محاصره خود در نیمه دوم و شدت بخشیدن به حملاتشان موفق شدند در ابتدا اختلاف بازی را در 5 دقیقه پایانی به 6 امتیاز کاهش دهند و در ادامه نیز محمد حسن‌زاده باعث برتری یک امتیازی تمیش شد. در این لحظات بازی، به هیچ عنوان نمی‌شد حدس زد برتری نهایی به نام کدامیک از دو تیم رقم خواهد خورد، و در حالی که همان یک امتیاز بین دو تیم در حال تبادل بود در نهایت محمد جمشیدی با یک پرتاب سه امتیازی حکم پیروزی تیمش را در این بازی تماشایی امضاء کرد. شکست تلخ دانشگاه آزاد شاید به قیمت از دست دادن جایگاه دوم تمام شد، اما بازیکنان این تیم با جنگندگی مثال‌زدنی خود و جبران 22 امتیاز، پتروشیمی بندرامام را به دردسر انداختند، هر چند که در نهایت با نتیجه 91 بر 87 مغلوب شدند.

ثامن مشهد و پالایش نفت آبادان در مشهد به مصاف هم رفتند. تیم ثامن در این دیدار نتوانست مقابل حریف خود نمایش قابل قبولی در زمین داشته باشد و در نهایت نیز با نتیجه 87 بر 78 مغلوب میهمان خود شد.

شهرداری گرگان که هفته گذشته استراحت داشت، دربازی برگشت مقابل پمیناي اصفهان هم ناکام ماند و با نتیجه 80 بر 62 متحمل شکست سنگینی شد و به رده هفتم سقوط کرد و پمینا نیز با این پیروزی هم‌امتیاز با پالایش نفت آبادان در رده ششم قرار گرفت.

فولاد هفت الماس قزوین در حالی که در خارج از خانه رو در روی صنایع پتروشیمی ماهشهر قرار گرفت، با ارائه یک بازی تهاجمی و برتر در زمین حریف موفق شد با نتیجه 68 بر 58 به پیروزی رسیده و جايگاه خود را در رده چهرام تثبیت بخشید.
مهرام تهران هم اين هفته استراحت داشت.

 

کد خبر 284008

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha