همشهری آنلاین: هفته پانزدهم لیگ ملی بسکتبال با صدرنشینی تیم مهرام به پایان رسید.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، پالایش نفت آبادان در مصاف با مهرام تهران عملکرد بسیار خوبی داشت، با این وجود نتوانست مقابل مهرام در کسب نتیجه موفق عمل کند و با نتیجه 74 بر 58 بازی را واگذار کرد. تیم مهرام با این پیروزی به صدر رسید.

ثامن مشهد و پمیناي اصفهان همانطور که تصور می‌شد بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و لحظه به لحظه بازی سایه به سایه هم حرکت کردند. این دیدار نفس گیر و غیرقابل پیش‌بینی در وقت های قانونی با تساوی در امتیاز 70 به پایان رسید و در وقت‌های اضافه نیز در نهایت تیم پمینا با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 84 بر 83 به برتری رسید.

شهرداری گرگان به دنبال هفته‌های موفقی که پشت سر گذاشت، در ایستگاه پانزدهم لیگ مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر به میدان رفت. تیم ماهشهري در این دیدار خانگی بعد از گذشت چهارده هفته ناکامی بالاخره موفق شد طلسم‌شکنی کند و با نتیجه نزدیک 75 بر 72 اولین پیروزی این فصل خود را به دست آورد.

بازیکنان جوان تیم فولاد هفت الماس قزوین در بازی رفت تا مرز پیروزی مقابل تیم پتروشیمی بندرامام پیش رفتند، اما در بازی برگشت که در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد، اقتدار بازی رفت را نداشتند و در طرف دیگر میدان، بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام بر خلاف غافلگیری در بازی رفت، از همان ابتدا با قدرت ظاهر شدند و با رساندن اختلاف بازی در نیمه نخست به 27 امتیاز، در ادامه نیز با مدیریت خوب بازی در نهایت با نتیجه 94 بر 60 موفق شدند دو امتیاز دیگر به جمع امتیازات خود بیافزایند.

 

کد خبر 283281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha