همشهری آنلاین: لیگ ملی بسکتبال در هفته چهاردهم با برتری تیم‌های دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندرامام، شهرداری گرگان و مهرام خاتمه پیدا کرد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، تیم‌های شهرداری گرگان و ثامن مشهد که در سالن مملو از تماشاگر گرگان مقابل هم به میدان رفتند، طبق انتظارات بازی نزدیک و زیبایی را در زمین پیاده کردند. بازیکنان گرگان که در هر چهار کوارتر بازی با اختلاف کم، بازی را با برتری پیش بردند، در نهایت با نتیجه 67 بر 61 به پیروزی رسیدند.

تیم پمیناي اصفهان میزبان پتروشیمی بندرامام بود. بازیکنان پمینا که در نیمه نخست با نتیجه 39 بر 32 مغلوب حریف خود شدند، در نیمه دوم هم نتوانستند تغییری در نتیجه ایجاد نمایند و در نهایت با نتیجه 70 بر 60 مقابل تیم پتروشیمی بندرامام تن به شکست دادند.

پالایش نفت آبادان پذیرای تیم صدرجدولی دانشگاه آزاد بود. بازیکنان دانشگاه به دنبال بازی‌های خوبی که در این فصل مسابقات به نمایش گذاشتند، مقابل حریف آبادانی خود نیز با قدرت ظاهر شدند و بعد از کسب برتری با نتیجه 37 بر 20 در نیمه نخست، در پایان وقت‌های قانونی نیز 70 بر 51 به پیروزی رسیده و همچنان صدرنشین باقی ماندند.

در یکی دیگر از بازی‌های جداب این هفته فولاد هفت الماس و مهرام رودر روی هم قرار گرفتند. بازیکنان تیم هفت الماس قزوين در نیمه نخست به خوبی حریف قدرتمند خود را آزار دادند و در ابتدا کوارتر اول را با نتیجه 21 بر 16 با برتری پشت سر گذاشتند و در ثانیه‌های پایانی کوارتر دوم هم با سه پرتاب سه امتیازی متوالی موفق شدند با نتیجه 39 بر 27 تیم برتر میدان باشند. بازیکنان مهرام در نیمه دوم با مدیریت بازی موفق شدند امتیازات از دست رفته را جبران کرده و مانع پیشروی حریف خود شوند. بازیکنان مهرام با بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادند در نهایت 71 بر 64 تیم پیروز این دیدار بودند.

 

کد خبر 282890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha