برای چهارمین سال متوالی شهروندان تهرانی شاهد فرش شدن میادین و بوستان‌های شهری با انواع گل لاله خواهند شد.

علي محمد مختاري، مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرتهران در مصاحبه با همشهري از شروع كاشت ميليون‌ها پياز گل لاله در ميادين و بوستان‌هاي شهرتهران خبر داد و گفت: درنظر داريم همچون سال‌هاي گذشته براي نوروز سال آينده شهر تهران را با انواع گل لاله و نرگس در رنگ‌ها و اندازه‌هاي مختلف فرش كنيم تا نماي زيباتر و با نشاط‌تري را در معرض ديد عموم قراردهيم.

بنابراين گزارش سال گذشته در شهرتهران ۱۰ميليون گل لاله كاشته شده بود و مردم با شهري پر از گل به استقبال سال جديد رفتند. امسال نيز براي آنكه گل‌هاي لاله در روزهاي بهار به گل بنشينند مي‌بايست پياز اين گل‌ها در اوايل فصل زمستان در مكان‌هاي مورد نظر كاشته شوند. به گفته مختاري، اين پيازها در بوستان‌هاي گفتگو، مختاري(باغ ايراني)، نيايش و... به همراه فضاهاي سبز مجاور بزرگراه‌ها و ميادين اصلي شهر تهران كاشته شده‌اند.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز همچنين از عمليات كاشت حدود 2000درخت چنار در خيابان وليعصرسخن گفت و افزود: عمليات بهسازي محيط كاشت درختان چنار موجود در خيابان وليعصر و آماده‌سازي‌ گودال‌هاي كاشت درختان جديد حد فاصل تقاطع انقلاب تا تقاطع بزرگراه شهيد چمران توسط سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهر تهران در دست اجراست.

کد خبر 283471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha