همشهری آنلاین: معاون وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مجمع عمومی واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در روز ۲۰ دی ماه خبر داد.

دربی داربی

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیررضا خادم ضمن اعلام این خبر با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های انجام شده برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهارکرد: همه مصمم هستند که این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود و تاکنون نیز اقدامات خوبی از قبیل صورت برداری اموال و دارایی‌ها و تعیین میزان بدهی‌ها و وضعیت انتقال این دو باشگاه انجام شده است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه تنها پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس حق خرید سهام را دارند، افزود: سهام این باشگاه به مزایده عمومی گذاشته شده و بازیکنان قدیمی و طرفداران نیز همانند سایر افراد می‌توانند در این مزایده شرکت و نسبت به خرید سهام اقدام کنند.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امیدواریم با واگذاری مناسب دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پیش از پایان سال مشکلات مدیریتی این دو باشگاه برطرف و این دو تیم پرطرفدار وضعیت باثبات و مطلوبی پیدا کنند.

معاون وزیر ورزش با اظهار بی‌اطلاعی از وضعیت حمید رضا سیاسی مدیر عامل پرسپولیس گفت: از سوی وزارت ورزش علی اکبر طاهری برای انجام امور اجرایی معرفی شده است.

کد خبر 283425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha