همشهری آنلاین: معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های نیمه تمام ورزشی گفت: این پروژه‌ها برای تکمیل به ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

خادم

امیررضا خادم ، در آیین معرفی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: سه هزار و 500 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد و اعتبارات این وزارتخانه نمی‌تواند این پروژه‌ها را پوشش دهد.

وی بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در واگذاری و تکمیل این طرح‌ها تاکید و اظهار کرد: بودجه ورزش را از ابتدا کم گرفته‌اند و هرقدر به این اعتبارات افزوده شود باز هم تکافوی بخش ورزش را نمی‌دهد و با نیازهای بخش ورزش فاصله دارد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش ورزش‌های قهرمانی و همگانی نیز باید زمینه حضور بخش خصوصی فراهم شود گفت: این امر نیازمند احکامی مشخص است و در نظر است زمینه را برای حضور فعال مردم و بخش خصوصی در ورزش فراهم کنیم.

خادم با اشاره به تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: این تغییر به خواست مدیرکل قبلی اتفاق افتاد و وزارت ورزش و جوانان در تعیین مدیران دو اصل کارایی و حمایت را مد نظر دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در 27 مورد تغییرات اعمال شده در استان‌ها این دو اصل رعایت شده و 90 درصد انتصابات نیز موفق بوده است.

کد خبر 286537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha