همشهری آنلاین: دکتر سجادی ضمن تکذیب دستگیری مسئولان بلند‌پایه وزارت ورزش در خصوص حضور بانوان در سالن‌های مسابقات والیبال گفت، کمی صبر داشته باشید مشکل حل می‌شود.

سجادی

به گزارش ايسنا، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع فدراسیون والیبال گفت: دستگیری و تخلف مسئولان بلندپایه وزارت ورزش را تایید نمی‌کنم.

دکتر سجادی پس از ارائه گزارش مالی در مجمع عمومی فدراسیون والیبال گفت: گزارش مالی دارای چند ایراد است. موجودی حساب فدراسیون دقیقا مشخص نیست همچنین دارایی سابق فدراسیون ترسیم نشده است. این مشکلات باید اصلاح شود. البته این کم‌کاری خزانه‌دار است و به کس دیگری ربطی ندارد. این گزارش مالی شکل صحیح ترازنامه است. باید به من و داورزنی اختیار داده شود تا آن را بررسی و اصلاح کنیم.

وی بار دیگر با بررسی ترازنامه مالی فدراسیون والیبال گفت: این ترازنامه باید به صورت مشروط تصویب اما بار دیگر بررسی و تبیین شود.

سجادی همچنین در پایان جلسه در پاسخ به خبرنگاران درباره دلایل بازداشت برخی از مسئولان وزارت ورزش به جرم تخلف مالی و اداری گفت: این موضوع، پیگیری می‌شود. بهتر است آن را از مسئولان مربوطه بپرسید. من خودم زیاد در جریان ریز موارد نیستم و باید صبر کنیم تا ابعاد ماجرا روشن شود. البته اینکه گفته می‌شود از مسئولان بلندپایه وزارت ورزش در لیست متخلفان و دستگیری‌ها بوده را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم. معتقدم این موضوع بیش از حد بزرگ شده است. از میان بازداشت شده ها یک نفر از مدیران وزارت ورزش و 2 نفر بیرون از وزارتخانه بوده‌اند.

وی هم‌چنین هرگونه ارتباطی بین این بازداشت‌ها و پرونده‌ی مفتوح آقای سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس را نیز رد کرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای همچنین درباره محدودیت حضور بانوان در سالن‌های ورزشی والیبال نیز گفت: قدری صبر داشته باشید ا‌ن‌شاءالله این موضوع حل خواهد شد.

سجادی هم‌چنین در پاسخ به این سئوال که آیا از مسئولان وزارت ورزش و جوانان کسی به استرالیا نخواهد رفت، گفت: من به استرالیا نمی‌روم اما از اینجا دعا می‌کنم که تیم ملی موفق باشد.

وی ادامه داد: از رفتن یا نرفتن وزیر نیز بی اطلاع هستم.

سجادی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره احتمال استعفای حسین رضازاده از ریاست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: صددرصد باید این موضوع اتفاق بیفتد.

کد خبر 284835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha