همشهری آنلاین: سرمربی تیم والیبال زنان گفت: باید به حضور زنان در سالن‌های ورزشی یا ورزشگاه‌ها، نگاه حرفه‌ای داشت؛ با نگاه جنسیتی مشکل حادتر می‌شود.

به گزارش ايرنا، سیما صدیقی با بيان اين مطلب افزود: جامعه ورزشی زنان امیدوار است هر چه سریع‌تر آیین‌نامه حضور این قشر در اماکن ورزشی تدوین و تصویب شود زیرا در سایه این آیین‌نامه به تدریج علاقه‌مندان واقعی به ورزش و ورزشکاران در سالن‌ها و ورزشگاه‌های کشور حاضر خواهند شد.

صدیقی با اشاره به آیین‌نامه‌ حضور زنان در ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی كه عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان از آن خبر داده است، گفت: در صورتی که امکان حضور زنان در ورزشگاه‌ها فراهم شود، در واقع فضای آموزشی برای بسیاری از مربیان، داوران و بازیکنان فراهم می‌شود، ضمن اینکه این آیین‌نامه مانع از حریص شدن افراد برای حضور غیرقانونی در این اماکن خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان گفت: نگاه جنسیتی در ورزش جایگاهی ندارد و موجب توسعه‌نیافتگی ورزش زنان در کشور خواهد شد بنابراین همه ورزشکاران زن امیدوار هستند مسئولان ورزشی با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها امکان حضور زنان را با رعایت شئونات اسلامی در سالن‌های ورزشی و ورزشگاه‌ها فراهم کنند.

کد خبر 269721

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha