همشهری آنلاین: فرمانده سپاه بدر عراق با بیان اینکه مقابله با داعش جز با حمایت جمهوری اسلامی ایران حاصل نمی‌شود، گفت: اگر ایستادگی ایران و سرلشکر سلیمانی نبود دولتی به‌نخست‌وزیری العبادی هم در بغداد نبود.

هادی‌العامری

به گزارش تسنیم، هادی‌العامری فرمانده سپاه بدر عراق در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید تقوی در جمع خبرنگاران در سخنانی، گفت: آزادسازی عراق از طریق اتحاد مردم حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه آزادسازی تمام عراق جز با بسیج مردمی حاصل نمی‌شود، افزود: هم‌اکنون طرحی وجود دارد که در صورت تأمین امکانات مورد نیاز، به تمامی مناطق عراق سرازیر خواهیم شد که این موضوع با بسیج مردمی و با هماهنگی نیروهای امنیتی حاصل خواهد شد، این موضوع بدون هیچ نیازی به ائتلاف بین‌المللی و بدون کمک آمریکا حاصل می‌شود.

فرمانده سپاه بدر عراق در مورد ابعاد شخصیتی سردار تقوی، گفت: سردار تقوی الگوی زهد و عبادت و شجاعت است. وی یک مدرسه بود و بنده مدت‌ها با او رابطه دوستی داشتم. او پس از توقف جنگ در عراق به سوریه رفت و حتی در آنجا نیز با وی در ارتباط بودم، پس از هجوم داعش به عراق، او به نداها لبیک گفت و نقش بسزایی در آزادسازی جرف‌الصخر و دیگر مناطق عراق داشت و سپس دعوت حق را لبیک گفت.

العامری ادامه داد: سردار تقوی در واقع به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت که فرموده بودند: "خداوندا، درهای بهشت را بر روی مشتاقان خود مبند".

وی همچنین در مورد نقش نیروی قدس سپاه و سرلشکر قاسم سلیمانی نیز، تصریح کرد: در صورت عدم ایستادگی جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی، در حال حاضر دولتی به‌نخست‌وزیری حیدر العبادی در بغداد وجود نداشت.

فرمانده سپاه بدر عراق در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که مقابله با داعش به‌جز با حمایت جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی ملت این کشور حاصل نمی‌شود.

کد خبر 283341

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha