دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

۲ روز بعد از جنایت مقابل رستورانی در جاده سولقان پدر قاتل فراری او را به پلیس آگاهی برد و تحویل داد.

متهم

ساعت23 جمعه به مأموران كلانتري142 كن خبر رسيد مرد جواني به نام حميدرضا در جريان درگيري خونبار جلوي يك رستوران، جانش را از دست داده است. هرچند بعد از اين جنايت قاتل به مكان نامعلومي گريخته بود اما چند شاهد صحنه جنايت را ديده بودند و از سويي جلوي رستوران چند دوربين مداربسته قرار داشت كه صحنه قتل را ضبط كرده بود. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد درگيري از زمان ورود يك گروه موسيقي دوره گرد آغاز شده بود. يكي از شاهدان در اين‌باره گفت:

چند دقيقه قبل از درگيري چند نوازنده دوره گرد وارد رستورانم شدند. گويا چند نفر در تعقيب آنها بودند. من آنها را بيرون كردم و همان موقع چند نفر سر رسيدند و با آنها درگير شدند. يكي از آنها با من هم درگير شد و چند مشت به‌صورتم كوبيد. يكي از دوستانم كه شاهد اين صحنه بود به هواخواهي از من وارد درگيري شد اما يكي از مهاجمان به نام محسن با چاقو ضربه‌اي به گردن وي زد و فرار كرد.
به‌دنبال اين جنايت تحقيقات براي دستگيري قاتل فراري آغاز شد.

بررسي‌هاي اوليه حاكي از آن بود متهم بعد از اين حادثه به خانه‌شان رفته و بعد از برداشتن وسايل شخصي به محل نامعلومي رفته است. با اين حال وقتي پدر متهم از اين ماجرا با خبر شد گفت هر طور شده پسرش را به پليس تحويل خواهد داد. به اين ترتيب او ظهر روز يكشنبه پسرش را به اداره دهم پليس آگاهي برد و او را تحويل داد.

محسن در جريان بازجويي‌ها به قتل حميدرضا اعتراف كرد و گفت همه اتفاقات در يك لحظه رخ داده و او قصدي براي ارتكاب جنايت نداشته است. وي ادامه داد: مقتول چند ضربه مشت به‌صورتم زد و عصباني‌ام كرد. من هم در يك لحظه با چاقوي داخل رستوران ضربه‌اي به او زدم و از آنجا فرار كردم.سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: هم‌اكنون متهم با قرار قانوني در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 283244

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha