همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه از پیوستن والریو ورمیگلییو پاسور ایتالیایی به تیم والیال شهرداری ارومیه خبر داد.

والریو ورمیگلییو

به گزارش مهر و به نقل از سایت باشگاه شهرداری ارومیه، احد یوسفی مدیر عامل اين باشگاه در خصوص انتخاب جایگزین سعید معروف، ضمن بیان مطلب فوق اعلام کرد: پاسور ايتاليايي با عقد قراردادی تا پایان فصل 93 به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست.

وی ادامه داد: بعد از اینکه جدایی سعید معروف از تیم شهرداری ارومیه قطعی شد بلافاصله از همان لحظه رایزنی‌ها و مذاکرات خود را با چندین پاسور خارجی انجام دادیم و بالاخره دیشب ( 11 دي) این رایزنی‌ها جواب داد و به جای معروف با پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا که رزومه بسیار خوب و سطح بالایی را در کارنامه خود دارد، قرارداد منعقد کردیم.

مدير عامل باشگاه شهرداري اروميه تصریح کرد: این بازیکن از رزومه خوبی برخوردار است و همین فصل را درکوپرا پیاچنزا بازی می‌کرد که با مذاکرات مستقیم صورت گرفته با فدرسیون والیبال ایتالیا و باشگاه کوپرا پیاچنزا رضایت نامه این بازیکن را دریافت کردیم تا او بتواند در مقابل تيم نوین کشاورز تهران برای شهرداری ارومیه به میدان برود.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی‌های متعدد توسط سرمربی تیم این بازیکن مورد تائيد قرارگرفت و با پیشنهاد جهانگیر سیدعباسی اقدام به جذب اين پاسور ايتاليايي کردیم.

یوسفی همچنین گفت: نام این بازیکن ایتالیایی valerio vermiglio (والريو ورميگلييو) است و این پاسور خارجی طی یکی دو روز آینده به ارومیه خواهد آمد و به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

اين بازیکن همان بازیکنی است که در سال 2010 در تيم ملی واليبال ایتالیا مقابل تیم ملی ایران بازی کرده است.

کد خبر 282852

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha