همشهری آنلاین: در عجیب‌ترین اتفاق بعد از اختصاص سالن تمرین تیم والیبال زاهدان به فضای اجرای کنسرت، در اقدامی دیگر باریکنان تیم والیبال شهرداری زاهدان به دلیل نبود سرویس ایاب و ذهاب با تاکسی به محل تمرین رفتند.

والیبال

به گزارش ایسنا، حواشی پیرامون تیم والیبال شهرداری زاهدان از ابتدای حضور این تیم در لیگ برتر کم نبوده، از مشکلات مالی گرفته تا سالن تمرین. در حالی که روزهای قبل خبری مبنی بر استفاده تنها سالن تمرین تیم شهرداری زاهدان به عنوان کنسرت منتشر شده بود این بار کار به جایی رسید که اعضای تیم در خیابان این شهر در اتنظار تاکسی بودند.

متاسفانه تفکر تیم‌داری حرفه ای، همچنان در میان افکار مسئولان استان کمرنگ است چرا که با گذشت زمان مشکلات این تیم روز به روز افزایش می یابد.

اما اینکه در یک تیم حرفه‌ای آن هم قبل از بازی مهم و سرنوشت ساز با تیم شهرداری تبریز این چنین مسائلی پیش بیاید جای سئوال است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان با ابراز گلایه شدید نسبت به حواشی این تیم تصریح کرد: واقعا خجالت آور است که در تیم لیگ برتری حرف از کمبود حداقل‌ها بزنیم.

جبار قوچانژاد با انتقاد از مسئولان استان بیان کرد: نمی‌دانم چرا مسئولان حرف می‌زنند اما عمل نمی کنند. وی افزود: چندین سال در والیبال کشور فعالیت دارم اما این چنین مشکلاتی را هیچ کجا مشاهده نکردم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان ادامه داد: اکثر تیم‌های لیگ برتری دو قسط از قراردادهای کلان خود را دریافت کرده‌اند اما در زاهدان با وجود ناچیز بودن مبالغ قرار داد تاکنون یک قسط پرداخت شده است.

قوچانژاد تصریح کرد: با توجه به شرایط جدول بقای این تیم در لیگ برتر قطعی شده اما اگر مدعی صعود به پلی اف هستیم با این چنین مشکلاتی توقعی بی‌جا است. وی ادامه داد: تنها سالن تمرینی که در اختیار داریم با مشکل شدید کف پوش مواجه است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان ادامه داد: به دلیل استاندارد نبودن سالن تمرین بازیکنان مکررا دچار مصدومیت می‌شوند.

وی همچنین تاکید کرد: در بدو ورود به زاهدان برنامه راه‌اندازی ورزش پایه در اولویت کاری بود اما امروز حرف از کمبودها می‌زنیم.

قوچانژاد اظهار کرد: امیدوارم تمامی مسئولان این تیم قدردان حضور تیم شهرشان در لیگ برتر والیبال باشند و هرچه سریعتر مشکلات را بر طرف کنند.

کد خبر 282577

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha