همشهری آنلاین: هفته سیزدهم لیگ برتر تحت تاثیر سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی، یکی از قهرمانان نسل طلایی بسکتبال و بدون تغییر در ترکیب بالانشینان جدول رده‌بندی سپری شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، تمام دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر به دلیل هم‌زمانی با هفتمین سالگرد در گذشت آیدین نیکخواه بهرامی به پیشنهاد امیرحسین واحدپور، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون، بعد از یک دقیقه سکوت به احترام شماره هشت جاودانه بسکتبال ایران آغاز شد.

مهرام تهران در آزادی میزبان پمیناي اصفهان بود. بازیکنان مهرام فقط در کوارتر اول بازی با نتیجه 17 بر 19 اجازه پیش‌روی به حریف را دادند و در سه کوارتر دیگر با نمایش خوبی که در زمین ارائه دادند مجال هرگونه خودنمایی را از تیم پمینا گرفتند و با نتیجه 82 بر 66 پیروزی‌های این فصل خود را به عدد 10 رساندند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی ایستادند.

دانشگاه آزاد در مصاف با فولاد هفت الماس قزوین از همان سوت ابتدای بازی بر حریف خود یورش برد و با حملات پیاپی و حلقه دفاعی مستحکم اجازه پیش‌روی را از فولاد هفت الماس قزوین گرفت و در پایان نیز موفق شد با نتیجه 68 بر 48 پیروزی مقتدرانه‌اي در خانه کسب نماید تا علاوه بر جبران شکست مرحله رفت، جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر نماید.

شهرداری گرگان که با خلق شگفتی در هفته گذشته مقابل مهرام با روحیه‌ای دو چندان میهمان پتروشیمی بندر امام بود، همانطور که تصور می‌شد به خوبی میزبان قدرتمند خود را آزار داد. بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام در حالی که در دقایق پایانی بازی 59 بر 51 از شهرداری گرگان عقب بودند، موفق شدند در ثانیه‌های آخر بازی را در امتیاز 68 به تساوی بکشند و در نهایت نیز در وقت‌های اضافه با استفاده از تجربه بازیکنان نامی خود، با کسب برتری در نتیجه 82 بر 78 علاوه بر فرار از یک شکست خانگی، مانع شگفتی‌سازی دوباره بازیکنان شهرداری گرگان شدند.

ثامن مشهد بعد از یک هفته استراحت در خانه پذیرای صنایع پتروشیمی ماهشهر بود. نماینده استان خراسان رضوی با ارائه یک بازی برتر و هجومی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر را باز هم در کسب نتیجه ناکام گذاشت و با به ثمر رساندن 106 گل در مقابل 87 امتیاز صنایع ماهشهر، سومین پیروزی این فصل خود را به ثبت رساند.

پالایش نفت آبادان در هفته سیزدهم استراحت داشت.

 

کد خبر 282542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha