همشهری آنلاین: محسن سلیمانی دبیر چهارمین «دوسالانه مجسمه‌های شهری» از ثبت ۱۱۶۴ اثر در سامانه این رویداد هنری خبر داد.

چهارمین «دوسالانه مجسمه‌های شهری»

به گزارش مهر؛ محسن سلیمانی دبیر چهارمین «دوسالانه مجسمه های شهری» با اعلام این خبر گفت: این دوسالانه با استقبال هنرمندان مجسمه‌ساز روبرو شد و تا پایان مهلت ارسال آثار  1164 اثر از 576 هنرمند در سامانه این رویداد هنری ثبت شده است.

  • آشنایی با مجسمه شهری

    وی همچنین با اشاره به این که در دوره گذشته این دوسالانه 378 اثر به دبیرخانه ارسال شده است، افزایش آمار شرکت کنندگان در این دوره را نشان دهنده استقبال هنرمندان دانست.

سلیمانی همچنین یادآور شد: از میان 576 هنرمندی که آثار خود را در این دوره به دبیرخانه ارائه دادند 252 هنرمند زن و 324 هنرمند مرد هستند.

به گفته محسن سلیمانی، هیات انتخاب این دوسالانه متشکل از بهروز دارش، ایرج محمدی، حمید شانس، رضا قره باغی و ریما اسلام مسلک، آثار این دوسالانه را تا 10 دی‌ ماه بررسی و انتخاب خواهند کرد.

دبیر این دوره از دوسالانه ابراز امیدواری کرد: همان طور که شاهد رشد کمی آثار این دوره از دوسالانه بودیم، شاهد رشد کیفی آثار نیز باشیم.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران با هدف ارتقای هنر مجسمه‌سازی برای فضاهای و مکان‌های شهری اقدام به برپایی چهارمین «دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری» کرده است. این رویداد هنری سعی دارد به جریان ارتقای هنر مجسمه‌سازی برای فضاهای و مکان‌های شهری همت گماشته و آخرین دستاوردهای هنرمندان کشور در زمینه‌ مجسمه‌های شهری را معرفی و بررسی کند.

چهارمین «دوسالانه‌ مجسمه‌های فضای شهری» به ریاست جمال کامیاب و به دبیری محسن سلیمانی در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 282476

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha