دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هنرمند مجموعه‌ای از نقاشی‌های خود را که به سبک ناتورالیسم (طبیعت‌گرایی) خلق شده‌اند، به‌نمایش گذاشته است.

ناتورالیسم

به گزارش ايسنا؛‌ رویا حسینی درباره‌ی تازه‌ترین نمایشگاهش، اظهار کرد: 21 تابلوی نقاشی با تکنیک آبرنگ و با موضوع طبیعت و معماری در این نمایشگاه روی دیوار رفته است. سبک همه‌ی کارها ناتورالیسم (طبیعت‌گرایی) است.

او ادامه داد: برخی آثار فقط به طبیعت و معماری پرداخته‌اند و برخی دیگر نیز تلفیقی از این دو هستند. من در نمایشگاه‌های قبلی‌ام نیز همین سبک را دنبال کرده و به طبیعت‌گرایی در کارهایم پرداخته‌ام. در این نمایشگاه نیز با تکنیک آبرنگ همین سبک را دنبال کرده‌ام.

این هنرمند درباره‌ی دلیل علاقه‌اش به طبیعت‌گرایی، گفت: بخشی از گرفتاری‌های ما در زندگی، به طبیعت و دوری از آن مربوط می‌شود. بازگشت به طبیعت می‌تواند ما را از بسیاری از پیچیدگی‌ها و دشواری‌های زندگی رهایی ببخشد.

لیلی گلستان - مترجم و مدیر گالری گلستان - در یادداشتی کوتاه برای نمایشگاه رویا حسینی نوشته است: «رویا حسینی خوب می‌داند با آبرنگ چه کار باید کرد. کارهایش شفاف‌اند و پر از حس و حال. روان و جاری و خوش‌رنگ.»

حسینی مدرک کارشناسی‌ارشد نقاشی دارد و تا کنون چند نمایشگاه گروهی و انفرادی از آثار خود برپا کرده است.

نمایشگاه این هنرمند از 5 تا 10 دی‌ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «گلستان» به نشانی دروس، خیابان کماسایی، شماره 34 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

کد خبر 282470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha