همشهری آنلاین: همزمان با ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبرمکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر کرندغرب مرکز شهرستان دالاهو روز یکشنبه تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم باشکوه که جمع زیادی از مردم و مسوولین حضور داشتند پیکر دو شهید گمنام تازه تفحص شده بر دستان مردم قدرشناس تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر این دو شهید گمنام از میدان امام خمینی (ره) شهر کرندغرب آغاز و پیکر این دو لاله گلگون کفن در محل تدفین شهدای گمنام آرام گرفت.

لطف الله شهبازی فرماندار شهرستان دالاهو در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این دو شهید والامقام، 19 و 20 سال داشتند که امروز بر دستان مردم قدرشناس دالاهو به خاک سپرده شدند.

وی یادآور شد: شهید گمنام 19 ساله در جزیره مجنون و طی عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود و شهید گمنام 20 ساله هم در خاک عراق به لقاالله پیوسته بود.

شهبازی، حضور مردم در مراسم تشییع پیکر این دو شهید گمنام را کم نظیر خواند و گفت: مردم شهرستان دالاهو بازهم ثابت کردند بخوبی راه شهدا را ادامه داده و اجازه نخواهند داد تا ارزش های انقلاب و نظام توسط دشمنان خدشه دار شود.

وی گفت: شهدای عزیز، عزت و آبروی نظام هستند و شهرستان دالاهو به خود می بالد که در چنین روزی میزبان دو نفر از این بزرگواران است.

کد خبر 281624

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha