دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاربران اپلیکیشن وایبر به زودی می‌توانند با دوستان خود بازی بکنند. این قابلیت ابتدا در پنج کشور و سرانجام اوایل سال ۲۰۱۵ نیز برای سایر کاربران وایبر در دسترس خواهد بود.

viber

به گزارش تککرانچ، اپلیکیشن وایبر که کمتر از یک سال پیش به قیمت ۹۰۰ میلیون دلار توسط شرکت ژاپنی راکوتن خریداری شد، مجموعهای از سه بازی را به زودی برای اپلیکیشنهای iOS و اندروید در بلاروس، مالزی، فلسطین اشغالی، سنگاپور و اوکراین و در ماه ژانویه ۲۰۱۵ برای باقی کشورهای جهان عرضه خواهد کرد.

کاربران با اتصال حساب کاربری خود به بازی میتوانند از قابلیتهای اجتماعی وایبر برای بازی با دوستان و اشتراک گذاری امتیازها استفاده کنند. یکسری اجناس مجازی نیز برای خریداری در داخل بازیها طراحی شده که منبع اصلی درآمدزایی این بازیها برای وایبر خواهد بود.

وایبر که نزدیک به ۲۰۹ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد در بازار روبه رشد اپلیکیشنهای پیامفوری و شبکه اجتماعی با محصولاتی نظیر لاین، ویچت، کیک و کوکوئا رقابت میکند. اپلیکیشن ژاپنی لاین با نزدیک به ۳۰۰ میلیون دانلود در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ مبلغ ۱۹۲ میلیون دلار درآمد کسب کردهاست. از طرفی اپلیکیشن واتساپ که پرکاربرترین اپلیکیشن پیام فوری است و سال گذشته توسط فیسبوک خریداری شد در حال اضافه کردن قابلیت تماس صوتی و تصویری است.

کد خبر 281119

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha