همشهری‌آنلاین: کویت از جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد خواست رژیم صهیونیستی را برای توقف تحریم‌ها علیه ساکنان نوار غزه تحت فشار بگذارند.

نوار غزه

فرح توفیق الغربلی از اعضای هیئت دیپلماتیک دائم کویت در سازمان ملل دیروز در نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل درباره تقویت همکاری و هم‌گرایی برای ارسال کمک‌های انسانی به مناطق بحرانی جهان گفت: با توجه به وخامت اوضاع در نوار غزه در نتیجه اعمال تحریم‌های رژیم صهیونیستی بر ضد ساکنان این منطقه ، سازمان ملل باید با تشدید فشارها بر تل آویو ، این رژیم را به توقف اقدامات ظالمانه و خصمانه علیه مردم بی‌دفاع نوا غزه وادار سازد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان از سازمان ملل ، نماینده کویت با ابراز نگرانی از گزارش اخیر شورای اقتصادی و اجتماعی این سازمان درباره اوضاع در اراضی فلسطین به ویژه شرایط بحرانی نوار غزه در نتیجه تداوم تحریم‌های رژیم صهیونیستی گفت: تحریم های رژیم سهیونیستی در چند سال گذشته مشکلات زیادی را برای اهالی نوار غزه ایجاد کرده است و با فشارهای جامعه جهانی این تحریم‌ها باید برداشته شود .

او افزود: رژیم صهیونیستی دولتی اشغالگر است و سیاست‌های غیرقانونی این رژیم در اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ساکنان نوار غزه برای هشتمین سال متوالی مشکلات زیادی برای اهالی این منطقه در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است .

نماینده کویت گفت :« ما بار دیگر از سازمان ملل می‌خواهیم رژیم صهیونیستی را بر توقف اقدامات ظالمانه ، پایان تحریم‌های غیرقانونی بر ضد نوار غزه و گشایش همه گذرگاه‌های مرزی بر اساس قوانین و تعهدات بین‌المللی تحت فشار قرار دهد ».

کد خبر 280933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha