همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه موثرترین مولفه برای توان رزمی و دفاعی کشور معنویت است، گفت: آموزش تجهیزات و تخصص ها نیز در زیر چتر معنویت محقق می شود.

حبیب الله سیاری

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیردریادار «حبیب الله سیاری» روز یکشنبه در چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی که در ستاد مشترک نیروهای مسلح برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: مهمترین هدف نیروی دریایی ارتش، آمادگی و توان دفاعی در دریاها است که مانع از تهدیدات کشورهای بیگانه می شود.

وی ادامه داد: باید در ارتقای سطح معنویت کوشش کرده و در بدنه نیروهای دریایی بتوانیم موضوع معنویت را مهم بدانیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به برنامه های رزمایش روز گذشته(شنبه) این نیرو در بوشهر اشاره کرد و گفت: تجهیزات مناسبی در منطقه بوشهر از جمله ناوشکن های جدید، سامانه سوخت بالگردها، سامانه شبیه سازی تنظیم دقیق توپخانه در این رزمایش داشتیم.

وی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک رزمایش «دماوند فاتح» را انجام دهیم که یکی از محورهای رزمایش نیروی دریایی ارتش در شمال اقیانوس هند به شمار می رود.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: در این رزمایش نیروهای بسیج، سپاه، نیروهای انتظامی نیز در مدار 10 درجه با نیروی دریایی ارتش همکاری داشتند.

مدار 10 درجه از اعماق اقیانوس هند تا شاخل سومالی یا همان خلیج عدن ادامه دارد.

کد خبر 280369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha