همشهری آنلاین: چهار هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی ایران که درجشنواره موسیقی ذکر و ذاکرین به اجرای برنامه پرداخته بودند ، به حج مشرف می شوند.

به گزارش همشهری آنلاین رسول بخش زنگشاهی از استان سیستان وبلوچستان ، نورمحمد درپور از خراسان، دردی اسماعیل زاده از گلستان و محمد رضا اسحاقی چهار هنرمندی بودند که از دست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی فیش سفر به حج را دریافت کردند.

اعطای فیش حج برای نخستین بار در این جشنواره صورت گرفته است و با توجه به اینکه هنرمندان موسیقی نواحی ایران ازلحاظ مالی در شرایط مطلوبی قرار ندارندو از سوی دیگر همگی آنها از باورهای مذهبی بالایی برخوردارند این ااتفاق را باید مناسب ترین هدیه ای به شمار آورد که درچند سال اخیر به این هنرمندان اعطاء شده است.

گزارش همشهری آنلاین حاکیست که بهای مناسب بلیت و نیز مکان مناسب برگزاری این جشنواره از جمله نکاتی بود که تماشاگران این برنامه ها از آن یاد می کردند.

نبود دوربین صدا و سیما برای ضبط و ثبت و نمایش این برنامه ها از جمله نکاتی بود که برخی از تماشاگران به آن اشاره کردند و گفتند  درحالی که پخش این برنامه ها با ضوابط سازمان صد و سیما هم همخوانی دارد مشخص نیست چرا این نهاد  این جشنواره با این درجه از اهمیت را پوشش نداد.

کد خبر 2803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز