دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین : احمد پژمان ، آهنگساز نامی موسیقی، به سفارش مرکز موسیقی حوزه هنری ساخت سمفونی برای پیامبر اعظم (ص) را آغاز کرده است.

 به گزارش همشهری آنلاین  رضا مهدوی مدیرمرکز موسیقی حوزه هنری صبح دوشنبه  در یک نشست مطبوعاتی ضمن اعلام این خبر به برنامه های این مرکز برای سال پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و گفت : علاوه بر آقای پژمان ، برای برنامه های دیگری هم دراین بخش سرمایه گذاری شده است که از جمله آنها می توان به رهبری محمد میر زمانی در اجرای برنامه ای به همین مناسبت، اثری به  خوانندگی علیرضا افتخاری هم تولید خواهد شد .

مهدوی از برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیتهای موسیقی نواحی ایران در این بخش خبر داد و گفت  : گلزار عشق (نعت حضرت پیامبر)با خوانندگی نورمحمد درپور و سمندریان از آثاری است که در بخش موسیقی نواحی ایران  با محوریت پیامبر اکرم تولید خواهد شد .

بیدل خوانی در منقبت رسول اکرم (ص) با خوانندگی سرآهنگ از دیگر برنامه هایی است که مرکز موسیقی حوزه هنری در این زمینه تولید خواهد کرد.

سمفونی "عرفان اسلامی"  نیز از جمله آثاری است که احمد پژمان آن را  به تهیه کنندگی مرکز موسیقی حوزه هنری و با خوانندگی "شهرام ناظری خواهد ساخت.

آخرین ساخته احمد پژمان موسیقی متن فیلم های بید مجنون (مجید مجیدی) و یک بوس کوچولو ی ( بهمن فرمان آرا) بود . در کارنامه کاری پژمان ساخت موسیقی برای بیش از شانزده فیلم وجود دارد.

کد خبر 1633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز