همشهری‌آنلاین: سونی دیگر مایل به تمدید قرارداد چند میلیون دلاری‌اش با فیفا نیست.

سونی فیفا

به گزارش شارا، روز سه‌شنبه، شریک پول ساز فیفا دستخوش تغییراتی دردناک برای حاکم فوتبال جهان شد و این بحث همچنان ادامه یافت...

نیکی دیلی گفت در مدت هشت سال قراردادی با مبلغ 33 میلیارد ین (280 میلیون دلار) بسته شده بود که در سال جاری با توجه به نگرانی‌هایی که در مورد یک قرارداد دیگر به وجود آمده است، ادامه نمی‌یابد.

سامسونگ کره‌جنوبی به فکر جانشینی در حمایت از فیفا برآمده است، اما نیکی دیلی هیچ منبع موثقی را برای این خبر ارائه نداده است.

سخنگوی سونی در پاسخ به این گزارش نیکی دیلی گفت: ما می‌خواهیم که از اظهار نظر خودداری کنیم.

پخش ملی ان اچ کی، همراه با دیگر رسانه‌های ژاپنی، اندکی بعد از سونی اعلام کردند که به دلیل هزینه‌های بالا سونی علاقه‌ای به تمدید قرارداد خود ندارد.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که رهبری فیفا با یک رشته از اتهامات از قبیل مناقصه برای مسابقات سال 2018 در روسیه و حتی رویداد 2022 قطر مواجه است.

پیش‌تر در ماه جاری، خطوط هوایی امارات وابسته به دپی تصمیم گرفت که توافق حمایت خودش را با فیفا پایان دهد، این کار ضربه بزرگی به سازمان فیفا وارد کرد.

آدیداس، کوکاکولا، هیوندای و ویزا در میان سایر حامیان اصلی فیفا هستند.

سونی حامی رسمی فوتبال جهانی است که بیش از 40 تورنومنت بزرگ جهانی را حمایت کرده است که یکی از آنها جام جهانی 2010 برزیل بوده است.

این شرکت در تلاش است که به دلیل از دست دادن 1 میلیارد دلاری سود خالص ماه گذشته خود، با کم کردن هزینه هایش از پس این بحران مالی برآید.

منبع: خبرگزاری فرانسه

کد خبر 279562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha