همشهری آنلاین: ز بزرگ‌ترین بیلبورد جهان رونمایی شد این اتفاق نیمه‌های سه شنبه شب در میدان تایمز نیویورک رخ داد. صفحه این بیلبورد از ۲۴ میلیون پیکسل تشکیل شده و ابعاد آن ۲۳۰۰ مترمربع است.

وضوح صفحه این بیلبورد تبلیغاتی با ۲۴ میلیون پیکسل ال ای دی از بهترین تلویزیون‌ها هم بیشتر است. افرادی که در این ساعات در میدان تایمز در حال تردد بودند با دیدن چنین بیلبوردی شگفت‌زده شدند.

هزاران نفر ایناتفاق را با دوربین‌های عکاسی‌ خود ثبت کردند. این بیلبورد تبلیغاتی غول‌آسا وضوحی بی‌نظیر دارد و تصاویر آن با کیفیتی باور نکردنی در پیش چشم بینندگان خود گذارده است.

گوگل این بیلبورد را به مبلغ  4 میلیون دلار برای کریسمس سال 2015 اجاره کرده است. سخنگوی شرکت درباره این بیلبورد می‌گوید؛ این پرده در نوع خود بزرگترین بیلبورد در جهان به شمار می‌رود.

اندازه این صفحه نمایش یا بیلبورد تبلیغاتی عظیم ۲۳۰۰ مترمربع است که تقریبا برابر با مساحت زمین بازی فوتبال آمریکایی است. پرده بر نمای ساختمان یک هتل نصب شده است که ۱۰۰ متر ارتفاع دارد.

نکته جالب بیلبورد در این است که دوربین‌های به کار رفته در آن قادر به شکار صحنه‌های اطراف، رهگذران و بازپخش آن‌ها هستند.

بیلبورد

گفته می‌شود،این بیلبورد، رکورد گینس را به عنوان بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان از آن خود خواهد کرد. اقدام به ساخت بزرگ‌ترین بیلبورد تبلیغاتی جهان این موضوع را نشان می‌دهد که شرکت سازنده در مسیر ساخت اینگونه تکنولوژی‌ها همچنان پرچمدار است.

هزینه اجاره چنین بیلبوردی برای تبلیغ محصولات شرکت‌ها، کارخانه‌ها و... تنها برای یک روز بسیار بالا و سرسام‌آور است. چرا که این بیلبورد در بهترین مکان از نظر تردد عمومی و اسکان توریست‌ها در هتل بزرگ و میدان معروف تایمز قرار گرفته است.

کد خبر 278568

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha