همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان مشق جنگ فرهنگی را به پایان رساندند، گفت: ملت‌های بیدارشده بنای کنار گذاشتن مقاومت را ندارند.

محمدرضا نقدی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار محمدرضا نقدی در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) اظهار داشت: خدا را شاکریم که یکبار دیگر به ما توفیق داد در چنین ایامی به محضر امام راحل شرفیاب شده و سالروز بسیج مستضعفین را تبریک بگوییم.

وی با بیان اینکه بسیجیان مشق جنگ فرهنگی را به پایان رساندند، ادامه داد: بسیجیان در عرصه جنگ نرم و جهاد فرهنگی حماسه‌ای را به عظمت دفاع مقدس خلق می‌کنند.

* امروز عطر شکوفه‌های بسیج دنیا را معطر کرده است

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفین نهادی است که به دست پربرکت امام خمینی (ره) غرس شده است و امروز شکوفه‌های آن دنیا را معطر کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: فرزندان بسیجی امام راحل برای مکتب ایشان جان دادند و در رکاب بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران جهاد مستمرشان را ادامه داده و ده‌ها هزار شهید تقدیم راه نورانی امام خمینی (ره) کردند و ذره‌ای از این مسیر عقب نشستند.

* امروز شاهد عزت، عظمت و پیروزی اسلام هستیم

سردار نقدی عنوان داشت: بسیجیان سلحشور با هدایت‌های جانشین صالح و خلف امام راحل، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با همان صلابت، قاطعیت، درستی و حقانیت راه معمار کبیر انقلاب اسلامی را ادامه دادند و به فضل خدا امروز شاهد عزت، عظمت و پیروزی اسلام هستیم.

وی، عظمت و پیروزی اسلام را دستاورد ایستادگی و مقاومت دانست و تأکید کرد: امروز در دنیای پرآشوب تمام کشورهای منطقه و جنگ و خونریزی، ناامنی و درگیری‌های خونینی که در منطقه جریان دارد به‌ واسطه حفظ وحدت، انسجام و برادری و اطاعت محض از ولایت فقیه که امام خمینی (ره) به ما آموختند، ملت ایران در امنیت و آسایش هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: مردم ایران به‌ واسطه اجرای اوامر امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «ملت باید همیشه در صحنه باشند» و «هیچ‌گاه از آمادگی غفلت نکنید»، امروز در ناامنی‌های منطقه، ملت ایران در امنیت و آسایش به سر می‌برند و مسیر کمال و تعالی را طی می‌کنند.

* ملت‌های آزاده دنیا امروز به‌ دنبال بهره‌گیری از تجربه بسیج هستند

سردار نقدی با بیان اینکه امروز عطر بسیج در سراسر جهان قابل استشمام است، بیان کرد: امروز در لبنان، عراق، فلسطین و ... شاهد شکل‌گیری بسیج مردمی هستیم. ملت‌هایی که از ظلم و ستم به تنگ آمده‌اند به سراغ ما می‌آیند تا تجربه بسیج را در اختیار آن‌ها بگذاریم و آن‌ها بتوانند ایستادگی و مقاومت را تجربه کنند و پیروزی ملت‌ها در برابر استکبار محقق شود. الهام‌گیری ملت‌ها از بسیج پیروزی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

* الگوگیری جوانان فلسطین از شهید محمدحسین فهمیده/برای احصاء مظالم رژیم صهیونیستی هیچ حقوق بشری نیست

وی با اشاره به مجاهدت دو نوجوان فلسطینی طی چند روز گذشته، تشریح کرد: طی روزهای اخیر شاهد مجاهدت دو نوجوان فلسطینی بودیم. نوجوانانی که با وجود اینکه سلاح گرم برای رزم در اختیار نداشتند با امکانات ابتدایی به رژیم صهیونیستی یورش بردند و درحالی که می‌دانستند این عمل آن‌ها با عکس‌العمل نیروهای رژیم فاسد صهیونیستی روبرو می‌شود و به شهادت می‌رسند، اما دست از مجاهدت بر نداشتند و همچون شهید حسین فهمیده که الگوی الهام‌بخش ملت‌ها است، برای رفع تجاوز ظالمانه رژیم جعلی صهیونیستی جانفشانی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دیروز به جرم این جهاد شرافت‌مندانه، رژیم جعلی صهیونیستی خانه این مجاهدان را تخریب و کل خانواده آن‌ها را اسیر کردند، متذکر شد: اما متأسفانه در دنیا کسی نیست بگوید خانواده این‌ها چه جرمی داشتند که آن‌ها را اسیر کرده‌اید، برای احصاء مظالم رژیم صهیونیستی هیچ حقوق بشری نیست.

سردار نقدی با بیان اینکه متأسفانه جوامع بشری این را نمی‌بینند که مادر این نوجوانان چه گناهی کردند که امروز باید به اسیری گرفته شوند، توضیح داد: بسیجیان شهادت را به جان می‌خرند تا ظالمان به زباله‌دان تاریخ انداخته شوند.

وی خاطرنشان کرد: اما مجاهدان این سختی‌ها را به جان می‌خرند. این ظلم و ستم رژیم فاسد، منفور و جعلی صهیونیستی سند دموکراسی غرب و سند دروغ بودن حقوق بشر غرب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: مجاهدان این شهادت و سختی‌ها را به جان می‌خرند تا ظالمان جهان به زباله‌دان تاریخ انداخته شوند.

سردار نقدی با بیان اینکه فتح فلسطین از همه روزها نزدیکتر است، گفت: ملت‌های بیدار شده بنای نشستن ندارند. دیگر اسلحه و مقاومت را کنار نمی‌گذارند تا بیت‌المقدس شریف را آزاد کنند.

ملت‌ها مصمم و هم عهد شدند تا نماز تاریخی خود را به امامت امام خامنه‌ای در قدس اقامه کنند

وی در پایان یادآور شد: آرزوی ما این بود که با حضور امام خمینی (ره) در مسجد الاقصی نماز بگذاریم، اما توفیق نیافتیم و امروز همه ملت‌ها مصمم و هم عهد شدند که به امامت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) نماز تاریخی خودشان را در بیت‌المقدس شریف اقامه کنند. برای این مهم محتاج دعای امام خمینی (ره) هستیم.

کد خبر 278499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha