همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج بدون تحمیل یک ریال به دولت، ظرف ۲سال، صدهزار شغل ایجاد کرد.

نقدی

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج» که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی، سرفصلی راهبردی است که امروز بسیج برای خود و مقابله با تهدیدات اقتصادی اتخاذ کرده است.

نقدی با اشاره به تحریم های همه جانبه غرب علیه جمهوری اسلامی خصوصا در حوزه نظامی، تصریح کرد: با وجود تحریم نظامی، هیچ سلاحی نیست که نیروهای مسلح ما توان ساخت آن را نداشته باشند.

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: کدخداها و آنها که ادعای بزرگی می‌کنند نمی‌توانند کشوری را که 16 همسایه دارد تحریم غذایی کنند اما تحریم نظامی این گونه نیست هرچند ما بیشترین پیشرفت را با کمترین هزینه نسبت به خودروسازی و پتروشیمی، در صنعت نظامی ما داشته ایم.

وی ادامه داد: باختگی و ضعف برخی مسولین و اینکه گفتند در شعب ابیطالبیم بهانه ای شد تا بگویند به بیرون و رفع تحریم ها نگاه کنیم وگرنه اقتصادمان به مشکل میخورد. امیدواریم خودباوری به مسئولین بازگردد.

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: اگر غیرت داشته باشیم، می‌دانیم که نیازی به خارج نیست. به جهنم که توافق نمی‌کنند و تحریم می‌کنند. با بستن شیرهای نفتمان آنها را فلج کنیم.

نقدی با بیان اینکه امروز بخش اعظم نفت و گاز جهان زیرپای سربازان امام خامنه‌ای‌ قرار دارد، افزود: نیازی به این نیست که نفتمان را به آنها بدهیم و منت امکانات را بکشیم. این ما هستیم که باید آنها را تحریم کنیم.

وی با بیان اینکه مسولین از ظرفیت بسیجیان استفاده کنند، گفت: بسیج ثابت کرد با همین امکانات، می‌توان نیازهای کشور را رفع کرد.

نقدی با بیان اینکه صداوسیما مانند برنامه‌های ورزشی و آشپزی، هیجان را به سمت تولید داخلی هم ببرد، گفت: مسئولین هم بجای پشت میز نشستن و تصویب قوانین دست و پا گیر، به مراکز تولیدی سرکشی و امکانات را برای تولید فراهم کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: تمرکز بجای اینکه روی فضای مذاکرات باشد، باید به سمت پایگاهها و مراکز تولید داخلی برود.

نقدی گفت: دولت با استفاده از ظرفیت مردم در عرصه اقتصادی، فتح المبین‌ها را ایجاد کند.

وی ادامه داد: از مسئولین میخواهیم بجای اشکال و اشتباهی که گفتند در شعب ابیطالبیم، روحیه خود را کسب کنند و بدانند همانطور که تحریم ها 30 سال اثر نکرد، از این به بعد هم اثر نمی‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج بدون تحمیل یک ریال به دولت، ظرف 2سال، صدهزار شغل ایجاد کرد.

نقدی در پایان اضافه کرد: امیدواریم آنها که چشمشان فقط به مذاکرات است و توجهی به تولید داخل ندارند، بیدار شوند.

کد خبر 278985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha