همشهری آنلاین: ملی‌پوشان دوگانه کشورمان در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی در کشور تایلند به عناوین هفتمی و نهمی دست پیدا کردند.

Biathlon

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه‌گانه، در ادامه چهارمين دوره بازي‌هاي آسيايي ساحلي 2014 پوكت صبح روز شنبه (24 آبان) سيدمحمد حسيني و ساسان مالمير، نمايندگان جوان تيم ملي دوگانه كشورمان به مصاف حريفان خود رفتند كه توانستند به عناوين هفتمي و نهمي دست يابند.

سيدمحمد حسيني در اين ديدار با ثبت ركورد 59 دقيقه و 18 ثانيه از خط پايان گذشت و به مقام هفتمي رسيد و ساسان مالمير هم با ركورد 59 دقيقه و 28 ثانيه به عنوان نهمي دست يافت.

به گفته محمد تقي عصار، سرپرست تيم دوگانه، اين ركوردها بهترين ركوردهايي است كه تاكنون توسط ورزشكاران ايران به ثبت رسيده است.

گفتني است، مسابقات دوگانه در 3 مرحله برگزار مي شود كه در ابتدا 5 كيلومتر دو و ميداني، سپس 20 كيلومتر دوچرخه‌سواري و سپس 2/5 كيلومتر دو وميداني را پشت سر مي‌گذارند.

لازم به ذكر است آغاز مصاف تيم ملي سه‌گانه كشورمان متشكل از احسان امينيان و سلمان تيموري نيز روز دوشنبه مورخ 26 آبان خواهد بود كه نمايندگان كشورمان در اين رقابت‌ها 750 متر شنا، 20 كيلومتر دوچرخه‌سواري و 5 كيلومتر دو را پشت سر‌ خواهند گذاشت.

 

کد خبر 278026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha