همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه متحد کرد گفت: هر مسئول ایرانی اکراد را مانند همه ایرانیان محترم می‌شمارد.

به گزارش ایسنا هاشمی رفسنجانی صراحت و شجاعت را از ویژگی‌های ارزشمند کردها خواند و افزود: غنای طبیعی مناطق کردنشین با مردمانی سخت‌کوش راه توسعه را هموار می‌کند.

وی با ارائه تحلیلی از افراط و تفریط‌های گروه‌های تندرو و سوء استفاده آنان از احساسات کردهای ایرانی ادامه داد: مردم کرد درطول 8 سال دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کردند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری برنامه‌های دولت سازندگی برای مناطق مرزی، به خصوص کردستان گفت: اگر آن روند ادامه پیدا می‌کرد، امروز کردستان دلخواه مردم کرد به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق مرزی ایران اسلامی داشتیم.

وی با اشاره به تصویب سیاست‌های کلی مربوط به قومیت‌ها در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های چشم انداز و سیاست‌های کلی که توسعه همه جانبه ایران اسلامی در افق 1404 می‌باشد حق همه مردم ایران تضمین شود.

در آغاز این دیدار بهاء‌الدین ادب،‌ رییس شورای مرکزی جبهه متحد کرد گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های جبهه اوضاع اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کردستان و دیگر مناطق کردنشین ایران ارائه و خواسته‌های آن‌ها را مطرح کرد.

کد خبر 27798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز