مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
۰ نفر

ویژه برنامه بزرگ صبحانه سـالــم و پیــاده روی خانوادگی روز جمعه ۲۳آبان همزمان با روز جهانی دیابت در بوستان ولایت با حضور ۳هزار نفر از شهروندان و اعضای کانون‌های پیشگیری از دیابت محلات اجرا می‌شود.

پیاده روی

محمدمهدي گلمكاني مديركل سلامت شهرداري تهران گفت كه به مناسبت هفته ملي ديابت ايستگاه غربالگري با محوريت كانون‌هاي پيشگيري از ديابت محلات شهر تهران در ساختمان‌هاي شهرداري، خانه‌هاي سلامت، اماكن عمومي نظير بوستان‌ها، فرهنگسراها، مساجد، ميادين ميوه و تره‌بار، ايستگاه‌هاي مترو وپايانه‌هاي اتوبوسراني استقرار مي‌يابند.

همچنين ايستگاه سلامت در سطح شهر تهران به‌منظور اطلاع‌رساني و آموزش درباره ديابت و نحوه پيشگيري از آن، ويزيت و مشاوره رايگان، اندازه‌گيري فشارخون و برگزاري مسابقات ويژه كودكان و... در خانه‌هاي سلامت و بوستان‌ها و اماكن عمومي وابسته به شهرداري تهران برپا و مستقر مي‌شود.

وي از تشكيل زنجيره انساني به شكل حلقه آبي رنگ در مناطق 22گانه شهر تهران در هفته ملي ديابت هم خبر داده و اظهاركرده برگزاري ورزش صبحگاهي به‌عنوان يكي از عوامل تأثيرگذار و پيشگيري‌كننده از ديابت، برگزاري پياده‌روي نمادين و حساس‌سازي جامعه نسبت به بيماري ديابت با همكاري واحدهاي ذيربط، برگزاري اردوهاي آموزشي، تفريحي، فرهنگي و زيارتي براي اعضاي كانون‌هاي پيشگيري از ديابت در سطح مناطق 22گانه شهرداري تهران، از ديگر برنامه‌هاي اين هفته به شمار مي‌رود. اين برنامه‌ها تا 26 آبان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 277654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha