همشهری آنلاین: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای امید روز ۲۴آبان ماه اولین کتابخانه کودک منطقه را در کتابخانه امام خمینی (ره) با حضور عرفان نظرآهاری نویسنده سرشناس کشورمان افتتاح می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 13، یکی از مشکلات اساسی که نظام آموزش و پرورش ما با آن مواجه است، نبود کتابخانه‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان است. کتابخانه می تواند برای رسیدن به قلب مردم نقش ایفا کند .آگاه کردن مردم نسبت به اهمیت خدمات کتابخانه برای کودکان و آشنا کردن آنها با اهداف کتابخانه ، آنان را به این باور می رساند که ازنظر اجتماعی آن ها نیز ، مسئول ایجاد کتابخانه ای برای کودکان هستند.

بر همین اساس فرهنگسرای امید در نظر دارد تا با ایجاد کتابخانه کودک ، مکانی مناسب برای کودکانی که با پدران یا مادران خود برای مطالعه به کتابخانه رجوع می کنند ایجاد نماید.

در این کتابخانه کودکان فرصت دارند تا درمحیطی مناسب به منابع ادبیات داستانی کودکان، رمان، کتابهای مذهبی و ... دسترسی پیدا کنند.

در آئین افتتاح کتابخانه کودک حاج آقا راستگو چهره آشنای تلویزیون برای کودکان سخنرانی می کند.همچنین خانم عرفان نظر آهاری به عنوان مهمان ویژه در افتتاح مراسم در کنار کودکان حضور دارند.

لاقه مندان بخصوص کودکان و نوجوانان می‌توانند جهت شرکت در این مراسم در تاریخ اعلام ده از ساعت 10به فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان 17شهریور، خیابان خشکبارچی، پارک خیام مراجعه و یا با تلفن 33355203 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 277599

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha