معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران جهش در ساخت پروژه‌های شهری را منوط به پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری دانست و گفت: اگر دولت بدهی‌هایش به شهرداری را پرداخت کند روند اجرای پروژه‌ها تسریع می‌شود.

محمود صلاحي در توضيح اهميت كمك دستگاه‌هاي اجرايي به‌خصوص دولت به شهرداري‌ها گفت: دوره‌هايي از مديريت شهري بود كه تنها سالي 2.5كيلومتر تونل مترو ساخته مي‌شد اما در حال حاضر با مديريت جهادي ركورد ساخت سالي 20كيلومتر تونل مترو را در شهرداري به ثبت رسانده‌ايم با اين حال اگر دولت بدهي‌هاي خود را به شهرداري پرداخت كند ما قطعا يك جهش بسيار خوب را در اين حوزه شاهد خواهيم بود.

صلاحي با تأكيد بر اينكه روند اجرايي پروژه‌هايي كه در نيمسال دوم آغاز مي‌شوند هيچ مغايرتي با برنامه‌ريزي صورت گرفته در شهرداري تهران ندارد، خاطرنشان كرد: براي شروع پروژه‌ها حتما بايد مناقصه برگزار شود و قطعا تا اسناد مناقصه آماده و برگزار شود زمان زيادي صرف مي‌شود با وجود اين بازهم ما زمان را از دست نمي‌دهيم بلكه اين زمان قانوني روال كار است و مسيري است كه حتما بايد طي شود. وي درعين حال افزود: قطعا پيش آمده مواردي كه پروژه در يك جايي به مشكل برخورده است كه اينگونه موارد هم در مديريت شهري انگشت شمار است.

کد خبر 277386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha