همشهری آنلاین: رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد از برگزاری ششمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری خبر داد.

ششمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی مرکز پروهش های شورای اسلامی شهر مشهد، دکتر براتعلی خاکپور با اعلام این خبر اظهار کرد: ششمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری با تاکید بر مولفه های شهر اسلامی 21 و 22 آبان در مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازدیدهای علمی،کارگاه‌های آموزش و پنل‌های تخصصی ارائه مقاله در مدت زمان برگزاری جشنواره انجام خواهد شد.

خاکپور اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، استادان، و محققان حوزه‌های علمیه و موسسات پژوهشی مرتبط با امور شهری، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیران شهری،کارشناسان استانداری‌ها و سازمان‌های غیر دولتی مردم نهاد را از جمله مخاطبان این کنفرانس عنوان کرد.

دبیرکل ششمین کنفرانس ملی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری همچنین به محورهای اعلام شده برای کنفرانس سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: شهر ایرانی و اسلامی، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری،گردشگری مذهبی و زیارت، حمل ونقل شهری، شهر و محیط طبیعی، مدیریت بحران و امنیت شهری، جامعه و فرهنگ شهری، اقتصاد شهری، معماری و شهرسازی، بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی، شهر هوشمند و مسائل ویژه کلان‌شهرها را از جمله محورهای اعلام شده برشمرد.

نائب رئیس کمیسیون فنی و عمران و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به اهداف برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و گفت: بررسی و شناخت مولفه‌های شهر ایرانی و اسلامی، توسعه و تعمیق مسئولیت پذیری، مدیریت و مشارکت در شهر ایرانی و اسلامی، بهره‌گیری از تجربیات ملی و بین المللی، تجزیه و تحلیل چالش‌ها و فرصت‌ها،کمک به شکل‌گیری شبکه‌های اطلاعاتی بین مراکز علمی و دانشگاهی و بهره‌گیری از جدیدترین یافته‌های پژوهشی است.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهد در پایان گفت: ششمین کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در روزهای 21 و 22 آبان ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 276571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha