همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، رانندگی بین خطوط، توقف غیر مجاز، عبور از تقاطع‌ها و گذرگاه‌های عابر پیاده را سه تخلف عمده رانندگی و مهمترین عامل ایجاد ترافیک سنگین در تهران عنوان کرد.

تیمور حسینی سرهنگ

سرهنگ 'سید تیمور حسینی' در گفت وگو با ایرنا بر لزوم ساماندهی ترافیک در پایتخت تاکید کرد و افزود: باید اقدامات جدی در زمینه رفع این معضل انجام شود تا مردم با آرامش و آسایش به مقصد خود برسند.

وی با بیان اینکه با ساماندهی این تخلفات، شهر تهران از جمله شهرهای مطرح و مطلوب دنیا در حوزه ترافیک خواهد شد، اظهار کرد: با رفع این معضلات مردم شاهد تسهیل عبور و مرور در حوزه شهری خواهند بود.

سرهنگ حسینی بی‌نظمی در عبور و مرور، افزایش حوادث و تصادفات، افزایش مدت زمان سفرهای داخلی و اتلاف وقت را از جمله پیامدهای ترافیک سنگین در تهران ذکر کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به نقش آموزش در ساماندهی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: با تعامل و همکاری مناسب مردم و برنامه‌ریزی صحیح دست اندرکاران می‌توان این شرایط نامطلوب را تغییر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای آبان ماه، اظهار کرد: شش‌ماهه اول امسال بیش از 100 هزار خودرو فاقد برگه معاینه فنی طی شش ماه نخست سال جاری در تهران اعمال قانون شدند.

کد خبر 276346

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha