همشهری‌آنلاین: انجمن متخصصان روابط عمومی در راستای بخشنامه اخیر دولت مبنی بر استفاده از نیروهای متخصص در روابط عمومی‌ها، با انتشار بیانیه‌ای خواستار اجرا و جدی گرفته شدن این آیین‌نامه در دستگاه‌های اجرایی شد.

انجمن متخصصان روابط عمومی

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انجمن، در بخشی از این بیانیه آمده است: در یکی دو دهه اخیر آئین نامه‌ها و بخشنامه‌های زیادی در راستای توسعه و تحول روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی در جهت ارتقاء جایگاه، تقویت نیروی انسانی و تامین اعتبارات مناسب و توجه به آموزش از سوی دولت ابلاغ شده است که متاسفانه کمتر در دستگاه‌ها جنبه اجرایی و عملیاتی پیدا کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به نقش نیروی انسانی متخصص وکارآمد در روابط عمومی‌ها آمده است: روابط عمومی یک علم، فن و حرفه تخصصی است لذا مدیریت و فعالیت در این حرفه با استفاده از نیروهای متخصص و هنرمند امکان پذیر خواهد بود.

در ادامه این بیانیه نیز آورده شده، انجمن متخصصان روابط عمومی در راستای رسالت حرفه‌ای خود در ابتدای دولت یازدهم، بسته اعتلای دانش روابط عمومی در ایران را تهیه و برای دولت ارسال کرد که در بندهای یک و شش آن صراحتا بر اجرایی شدن آئین نامه‌های روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی و توجه به آموزش و به کارگیری نیروهای متخصص و حرفه‌ای در روابط عمومی‌ها تاکید شده است.

انجمن متخصصان روابط عمومی با تقدیر از اقدام ارزنده معاون اول رئیس جمهوری، خواستار تبیین و ابلاغ شاخص‌های اشاره شده در بخشنامه شد و آمادگی خود را برای تهیه و تدوین این شاخص‌ها اعلام کرد.

کد خبر 276154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha