همشهری آنلاین: مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز پدر روزنامه‌نگاری آنلاین معلمی است که از رشته خود رانده شده و جایی در دانشکده روزنامه‌نگاری برای وی درنظر گرفته نشده است، گفت: یونس شکرخواه ذخیره ماندگاری از روزنامه‌نگاری تخصصی را به یادگار گذاشت.

شکرخواه - آشنا

به گزارش فارس، حسام‌الدین آشنا امروز در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که در محل هتل المپیک برگزار شد، اظهار داشت: یونس شکرخواه عین ارتباطات است، به این معنا که ارتباط‌ گری را برای خود درونی کرده است.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در ادامه افزود: ایجاد ارتباط، تأثیرگذاری در ارتباط و تلاش پیگیرانه برای تأثیرپذیری ارتباط ویژگی یک انسان ارتباط گر فعال است.

وی با اعلام اینکه شناخت بنده از یونس شکرخواه صرفاً در چارچوب جلسات کاری بوده است، ادامه داد: آنچه در مجموع 20 سال ارتباط کاری از شکرخواه دریافت کرده‌ام، مواجهه با یک فرد بسیار یادگیرنده است.

مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: تلاش برای تبدیل تهدید به فرصت در هر شرایط ممکن بسیار کار دشواری است.

آشنا با بیان اینکه یونس شکرخواه را بسیاری از اهالی و خانواده رسانه و ارتباطات از روزنامه کیهان می‌شناسند، گفت: شکرخواه تا لحظه‌ای که امکان حضور در کیهان را داشت، این حضور را حفظ کرد و ذخیره ماندگار از روزنامه‌نگاری تخصصی را به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به فعالیت شکرخواه در جام جم آنلاین ادامه داد: شکرخواه زمانی به جام جم آنلاین آمد که روزنامه‌نگاری آنلاین یک آرزو محسوب می‌شد و در آن الگویی درست برای روزنامه‌نگاری در ایران ارائه داد.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه امروز بنیانگذار روزنامه‌نگاری آنلاین معلمی است که از رشته خود رانده شده است، ادامه داد: هم‌اکنون از پدر روزنامه‌نگاری آنلاین تجلیل می‌شود در حالی که در دانشکده روزنامه‌نگاری جایی برای او نیست.

وی متذکر شد: این جفا را به کجا باید برد که یونس شکرخواه در دانشگاه علامه نیست و دیگرانی که هستند احساس بودن نمی‌کنند.

آشنا قدردانی از استادان را وظیفه اصلی انجمن‌های حرفه ای عنوان کرد و گفت: قدرشناسی واقعی توجه به دغدغه‌های این استادان و کمک به نسل آتی است تا از نسل قبل خود تا می‌توانند بیاموزند.

کد خبر 275217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha