همشهری آنلاین: سجاد مرادی دونده دوهای نیمه استقامت کشور موفق شد در مسابقات دومیدانی قهرمانی آسیا به مدال نقره دوی 1500 دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا مرادی موفق شد در فینال ماده 1500 متر با ثبت رکورد 3 دقیقه و 47 ثانیه و 22 صدم پس از دونده عربستانی از خط پایان بگذرد و اولین مدال تاریخ کشور را در این ماده کسب کند.

می‌خواستم مدال طلا بگیرم

مرادی پس از این که به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کرد گفت: هدف من کسب مدال طلای دوی 1500 متر بود؛ اما، سعی می‌کنم در 800 متر جبران کنم. در این رقابت به راحتی می‌توانستم مدال طلا را کسب کنم؛ اما، متاسفانه این طور نشد.

حریفان قدرتمندی داشتم. دهام از قطر قهرمان بازی‌های آسیایی، بهترین رکوردش در 1500 متر 3 دقیقه و 31 ثانیه بود. دونده‌ی عربستانی هم رکوردی حدود 3 دقیقه و 37 ثانیه داشت. دونده‌ی دیگر قطری و دونده‌ی ژاپن همگی رکوردهایی بهتر از من داشتند. آن‌ها از لحاظ رکوردهایی که قبلا دویده بودند، بهتر از من بودند؛ اما، این رقابت بود که قهرمان را مشخص می‌کرد.

وی در مورد رقابت در مواد دیگر گفت: من در 800 متر بهتر از 1500 متر می‌دوم. در آن مسابقه به فکر طلا هستم، حداقل می‌خواهم یک دوی خوب در 800 متر داشته باشم.

در 4 در 100 متر هم فکر می‌کنم تیم ایران با توجه به دوندگان موجود مدال کسب کنم. ما تا کنون پس از انقلاب هنوز دوومیدانی‌کاری را نداشته‌ایم که بیش‌تر از یک مدال در یک مسابقه کسب کنند و من می‌خواهم طلسم این کار را بشکنم.

کد خبر 27534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز