همشهری آنلاین: آمار تکان دهنده پلیس انگلیس در روز پنجشنبه حاکی از وقوع بیش از ۲۲ هزار مورد تجاوز جنسی در طول یک سال منتهی به ماه ژوئن گذشته، در این کشور است.

big ben

به گزارش ایرنا، آمار منتشرشده از سوی پلیس انگلیس موید آن است که شمار تجاوز جنسی در این کشور در مدت یاد شده 29 درصد و شمار حملات جنسی 22 درصد نسبت به سال گذشته در همین دوره زمانی، رشد داشته است.

براساس آمار یاد شده، شمار تجاوز جنسی و حملات جنسی با سلاح سرد در انگلیس در یک سال منتهی به ماه ژوئن، با 48 درصد رشد، به بالاترین حد رسیده است.

به موجب این آمار بیشترین جرایم جنسی در انگلیس و ولز متعلق به منطقه یورکشایر جنوبی است که بیش از 80 درصد رشد نشان می دهد، شهر دورهام نیز در این منطقه قرار دارد.

اخیرا افشا شد که در طول مدت 16 سال، بیش از یک هزار و چهار صد کودک در شهر دورهام قربانی اذیت و آزار جنسی شده اند.

پلیس و مقامات شهری دورهام بدلیل عدم مقابله جدی با موارد اذیت و آزار جنسی کودکان در طی مدت یاد شده و نیز عدم محافظت مناسب از کودکان آسیب دیده در این جریان، مقصر قلمداد شدند.

مقامات پلیس و نیز نهادهای مدنی معتقدند که شمار کودکانی که قربانی اذیت و آزار جنسی در انگلیس می شوند بیش از این آمارهای رسمی و ثبت شده است.

براساس آمار پلیس انگلیس شمار حملات ناشی از تنفر قومی و مذهبی در این کشور در طول مدت یاد شده با 84 درصد افزایش، 37 هزار و 484 مورد بوده است.

به گفته مقامات انگلیسی، سالانه حدود 2.3 میلیون جرم در این کشور به وقوع می پیوندد که شامل مواردی چون دزدی و اعمال خشونت هستند.

کد خبر 275010

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha